گوگل Hangouts به دلیل شیوع کرونا تا اول جولای مجانی شد

رسانه کلیک - با توجه به شیوع هر چه بیشتر ویروس و بیماری کرونا، گوگل اعلام کرده که قصد دارد تا اول جولای استفاده از برنامه گوگل هنگ آوتس را مجانی کند.

گوگل Hangouts به دلیل شیوع کرونا تا اول جولای مجانی شد

گوگل قصد دارد به این دلیل که در حال حاضر زمان بندی مشخصی برای پایان شیوع کرونا وجود ندارد، دورکاری را برای افراد ساده تر کند. از این هفته تا اول جولای، کاربران G Suit و G Suit Education می توانند از ویژگی های گوگل هنگ آوتس پرمیوم به صورت رایگان استفاده کنند. برخی از این ویژگی های کاربردی، اجازه می دهند افراد در جلسات مجازی با ظرفیت 250 نفر و کانال های لایو با ظرفیت بیننده 100 هزار نفر شرکت کنند. علاوه بر این ها، افراد می توانند از تمامی جلسات در گوگل درایو خود ذخیره رایگان تهیه کنند.

گوگل یکی از دلایل چنین اقدامی را اهمیت در خانه ماندن کاربرانی دانسته که شغل های مهمی در برخی از مناطق شیوع وسیع کرونا دارند، عنوان کرده است. برای مثال، گوگل اظهار کرده که در هنگ کنگ و ویتنام صدها نفر از هزاران دانشجو از اپلیکیشن هنگ آوتس و کلس روم استفاده می کنند تا زمانی که مدارس و دانشگاه ها بسته هستند، از درس های خود عقب نمانند. این اقدام همچنین به گوگل کمک می کند در کنار رقیبانی از جمله زوم قرار گیرد که با توجه به شیوع کرونا، استفاده از آن بیشتر شده است.

گوگل همچنین اظهار داشت:

از آن جا که کارمندان، دانشجویان و دانش آموزان بسیاری با توجه به شیوع بیماری کرونا مجبور به فعالیت های دور برد هستند، ما قصد داریم به آن ها کمک کنیم که اتصال خود را با کار و تحصیل خود حفظ کنند. ما وظیفه داریم از کاربران و مشتریان خود در دوران بحرانی حمایت کنیم و در ادامه نیز زیرساخت های خود را برای حمایت گسترده تر از طریق اپلیکیشن هنگ آوتس پیشرفته تر خواهیم کرد.

همان طور که می دانید، کرونا از زمان آغاز شیوع گسترده تر خود بر صنایع تکنولوژی بسیاری تاثیر گذاشته است و یکی از مراسمی که تحت تاثیر قرار گرفته کنفرانس های مختلف است. برای مثال، گوگل در هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد کنفرانس Cloud Next را مجازی برگزار کند و از تجمع افراد در یک محل از این طریق جلوگیری کند.

ارسال نظر