کنفرانس گوگل I/O 2018 فردا برگزار می شود

رسانه کلیک - فردا کنفرانس گوگل I/O 2018 آغاز می شود. علاقه مندان به دنیای فناوری می توانند این کنفرانس را به صورت زنده مشاهده کنند.

کنفرانس گوگل I/O 2018 فردا برگزار می شود

گوگل فردا در مانتین ویو در ایالت کالیفرنیا کنفرانس سالانه خود برای توسعه دهندگان را برگزار می کند. کنفرانس گوگل I/O 2018 فردا ساعت 21:30 با سخنرانی مدیرعامل گوگل، ساندرای پیچای به صورت رسمی آغاز می شود.

در کنفرانس گوگل I/O 2018 مانند سال گذشته باید منتظر معرفی جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید، اندروید P باشیم. در این کنفرانس کمپانی گوگل از جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه فناوری رونمایی می کند.

مسلما بسیاری از افراد نمی توانند برای شرکت در کنفرانس گوگل I/O 2018 به ایالت کالیفرنیا سفر کنند. به همین علت کاربران می توانند این کنفرانس را به صورت زنده از سایت رسمی گوگل دنبال کنند.

کنفرانس گوگل I/O 2018 برای توسعه دهندگان از جذابیت بالاتری برخوردار است چرا که گوگل اطلاعات تخصصی را در این کنفرانس در اختیار افراد قرار می دهد. با این وجود برخی از خدمات این غول جستجوی اینترنتی برای تمامی افراد عرضه می شود.

گوگل در گذشته نه چندان دور اولین نسخه پیش نمایش اندروید P را عرضه کرد ( اولین نسخه آزمایشی اندروید P (اندروید 9.0) برای توسعه دهندگان منتشر شد ). فردا این شرکت در کنفرانس خود به صورت رسمی از این نسخه از سیستم عامل اندروید رونمایی می کند ( با ویژگی های اصلی نسخه پیش نمایش اندروید P آشنا شوید ).

ارسال نظر