گوگل ویژگی Gmailify را ارائه کرد

 گوگل ماه گذشته به کاربران خود اجازه داد تا حساب جی میل خود را به حساب یاهو و آتلوک لینک کنند. بدین ترتیب کاربران می توانستند تمام ایمیل‌ های دریافتی خود را تنها در یک صفحه مشاهده کنند.

گوگل ویژگی Gmailify را ارائه کرد

به گزارش کلیک، این شرکت در روزهای گذشته خبر از گسترش این ویژگی داده است. همچنین گوگل نام این ویژگی را Gmailify عنوان کرده است. در حال حاضر، ایمیل‌ هایی که خارج از جی میل هستند، بسیار شبیه به حساب جی میل عمل خواهند کرد. آنها توسط فیلتر هرزنامه‌ های گوگل محافظت خواهند شد و مانند صندوق اینباکس اصلی و حتی کارتهای Google Now سازمان دهی می‌ شوند.

در واقع گوگل این اکانت را بسیار شبیه به جی میل ساخته که از طریق برنامه های اندروید قابل دسترسی است. کاربران می توانند ویژگی های جدید را به صورت دستی و با لینک کردن دیگر اکانت‌ های خود به اکانت جی میل فعال نمایند.

جهت فعال سازی ویژگیGmailify، می بایست با اپلیکیشن تحت اندروید در موبایل و یا از طریق آدرس mail.google.com وارد حساب کاربری غیر از جی میل خود شده و سپس به بخش تنظیمات مراجعه کنید. در این بخش باید گزینه ای به نام Link Accounts را ببینید. با انتخاب گزینه Link Accounts تمامی ایمیل های دریافتی در سایر اکانت‌های غیر جی میل را می توانید در اکانت جی میل خود مشاهده نمائید.

منبع: msn

ارسال نظر