رویداد سالانه گوگل و چند نوآوری مخصوص به خود

هوگو بارا (از مدیران ارشد و کارآفرینان شرکت شیائومی در پکن) در توییتر خود نوشت که کمپانی شیائومی یک تلویزیون اندرویدی جدید خود را معرفی خواهد کرد. تیزر تبلیغاتی شیائومی در توییتر خبر از ارائه چیزی شبیه به ریموت کنترل از سوی این کمپانی را داد.

رویداد سالانه گوگل و چند نوآوری مخصوص به خود

به گزارش کلیک، رویداد گوگل از چهارشنبه به تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ و ۱۸ مه ۲۰۱۶ شروع شده است. تنها چند ساعت از شروع کنفرانس سالانه ی گسترش دهندگان گوگل گذشته است، گوگل IO که امسال در محلی با پشت نمایی از کوهستان در روز چهارشنبه شروع شده و شایعات بسیاری در مورد این موتور جستجوی توانا و عظیم بر سر زبان ها بود، شایعاتی مبنی بر اینکه قرار است بسیاری از نوآوری های خود را در این رویداد معرفی کند و حالا شیائومی در این رویداد خود را بخوبی نشان داده و قصد ارائه نوآوری های خود را دارد.

google_vr_headset_io15_official

انتظارات گوگل از کمپانی ها و افراد نوآور و گشترش دهنده:

هوگو بارا، معاون رئیس کل عملکرد جهانی کمپانی شیائومی در یک توییت اعلام کرد که کمپانی های چینی هم به عنوان بخشی از این رویداد سالانه گوگل در آن شرکت خواهند کرد. بارا در توییتر خود صحت و سقم این خبر را تایید کرد و همچنین اظهار کرد که فراتر از هیجانات و خبرهای خوب در راه این رویداد، شاهد این هستیم که محصول جدید شیائومی یکی از قسمت های اصلی این رویداد خواهد بود و شاید بتوانیم خبرهای جزئی دیگری را از یک محصول جدید و محرمانه به شما ارائه دهیم. این دستاورد جدید و محرمانه "Mi Box" نام دارد و قرار است برای اولین بار در این رویداد رونمایی شود.

اولین تیزر تبلیغاتی این رویداد با یک تصویر همراه بود که یک ریموت کنترل شبیه به حرف "i" را نمایش می داد و در تصویر حجم آن کم و زیاد می شد و در ادامه کمپانی چینی بسیار علاقمند است تا اولین تلویزیون اندرویدی خود را که با همکاری گوگل ساخته است را در این رویداد عرضه کند.

بارا در دومین پست توییتی خود ذکر کرد که اولین تلویزیون اندرویدی چینی ها یک جنبه ی دیگری دارد که بیشتر به ارزش این محصول می افزاید و اینکه این تلویزیون اندرویدی به یک کنسول بازی مجهز است.

ما تنها چند ساعت از رویداد سالانه ی گوگل را به شما اطلاع دادیم و در ادامه چند مورد از موارد ویژه ای که گوگل در این رویداد به آن ها توجه ویژه ای داشت و از آن ها صحبت به میان آورد را ذکر می کنیم.

انتظار می رود که گوگل در این رویداد نسخه ی نهایی اندروید "N" را عرضه و دلیل نام گذاری "N" را نیز اعلام کند. به غیر از معرفی نسخه ی اندروید "N" قصد معرفی یک هدست VR جدید را دارد. هدست VR که از کمپانی گوگل مستقل است و دارای ویژگی های منحصر بفرد خود است.

همچنین یک نمونه جدید از مقوای منحصر به فرد گوگل نیز در این رویداد معرفی و رونمایی خواهد شد. به غیر از موارد ذکر شده ی بالا کمپانی گوگل علاقمند به صحبت و بحث در مورد ماشین های بدون راننده و خودران است.

driverless_car_wp

همچنین شاید در مورد پروژه "تانگو" نیز صحبت کوتاهی انجام دهد.

intel_idf_google_project_tango_kit_ndtv

پروژه ی "Ara" برای کمپانی گوگل که سال هاست در حال بررسی و تحقیق در مورد گوشی های ماژولار است نیز از دیگر مواردی است که گوگل در مورد پیش بینی هایش در مورد این پروژه و گوشی موبایل اطلاعاتی را به میان می آورد و درباره آن صحبت می کند.

ارسال نظر