نسخه آی او اس اپلیکیشن گوگل با قابلیت های جدید به‌روزرسانی شد

رسانه کلیک - غول دنیای تکنولوژی امروز اعلام کرد که نسخه آی او اس اپلیکیشن گوگل با قابلیت های جدیدی از جمله امکان جستجو از طریق iMessage و امکان درگ و دراپ در تبلت اپل آپدیت شد.

نسخه آی او اس اپلیکیشن گوگل با قابلیت های جدید به‌روزرسانی شد

گاهی اوقات برای شما پیش می آید که در حال خواندن پیام ها هستید یا می خواهید یک مقاله را بخوانید و در همین حین، قصد دارید تا عبارتی را نیز در گوگل جستجو کنید، بدون اینکه حواس تان پرت شود یا از اپلیکیشن مورد نظر خارج شوید.

با آپدیت جدید نسخه آی او اس اپلیکیشن گوگل و اضافه شدن سه ویژگی جدید، انجام چنین کارهایی به سادگی امکان پذیر شده است.

قابلیت جستجو یا به اشتراک گذاری به صورت مستقیم از طریق iMessage

نسخه آی او اس اپلیکیشن گوگل حالا با پشتیبانی از اکستنشن iMessage به شما این اجازه را می دهد تا در هنگام خواندن پیام ها، بتوانید در گوگل جستجو کنید یا با دوستان و آشنایان خود فایل های GIF، آدرس رستوران ها یا کلیپ های ویدئویی را به اشتراک بگذارید. کاربر می تواند با لمس آیکون «غذا» یا مکان های اطراف، اطلاعاتی در مورد آنها کسب کرده و در صورت نیاز، آدرسشان را با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین با رفتن به قسمت فایل های GIF، می توانید آیتم مربوط به تبریک روز تولد را مشاهده کرده و گیف های مرتبط با آن را در صورت نیاز برای دوستان خود ارسال کنید.

شایان ذکر است که پشتیبانی از این ویژگی در حال حاضر تنها در کشور آمریکا انجام می شود.

امکان جستجو در سافاری، زمانی که مشغول خواندن وب پیج ها هستید

سال گذشته امکان دسترسی به عناوین مرتبط در مرورگر نسخه آی او اس اپلیکیشن گوگل قرار گرفت. حالا در آپدیت جدید، چنین قابلیتی روی تمامی مرورگرها از جمله اضافه شده است. اگر یک صفحه از اینترنتن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به صورت خودکار عناوین مرتبط با آن به شما نمایش داده می شود و دیگر نیازی نیست تا برای این موضوع، جستجو کنید. به عنوان مثال اگر مطلبی در مورد چگونگی کباب کردن ماهی ها می خوانید، تنتها با دو بار ضربه به صفحه نمایش، می توانید به صورت مستقیم وارد مطالبی در مورد بهترین روش های کباب کردن ماهی یا بهترین ماهی برای سرخ کردن شوید.تنها کافی است آیکون Share را انتخاب کرده و روی Search Google ضربه بزنید. بقیه موارد را به گوگل بسپارید.

امکان درگ و دراپ برای سرچ، ذخیره یا به اشتراک گذاری روی آیپد

در سیستم عامل آی او اس 11 و روی آیپد، شما می توانید به راحتی هرگونه متن، تصویر یا لینک را به وسیله درگ و دراپ از اپلیکیشن گوگل به نرم افزار دیگری (یا بالعکس) انتقال دهید. همچنین اگر یک مقاله جالب را در نسخه آی او اس اپلیکیشن گوگل می خوانید، می توانید با نگه داشتن انگشت روی لینک، آن را به داخل اپلیکیشن Messages درگ کرده و از طریق iMessage برای دوستان خود ارسال کنید.

هم اینک می توانید نسخه آی او اس اپلیکیشن گوگل را از اپ استور به صورت رایگان دریافت کنید .

ارسال نظر