ویرایش جاده ها درآپدیت جدید گوگل مپ

گوگل مپ در به روزرسانی جدید توانایی ویرایش جاده ها را در سیستم های عامل اندروید و آی او اس فراهم کرده است.

ویرایش جاده ها درآپدیت جدید گوگل مپ

به گزارش کلیک، همان گونه که احتمالا خیلی از شما اطلاع دارید، گوگل در آخر مارچ گزینه نقشه ساز(map maker) را حذف کرده بود. اما در ابتدا این هفته قابلیت جدیدی برای همه ی کاربران گوگل مپ در سیستم های اندروید و آی او اس فراهم می شود. این قابلیت شامل توانایی ویرایش جاده ها است که قرار است جای نقشه ساز را بگیرد.

با استناد به گوگل یکی از قابلیت هایی که از طرف نقشه ساز برای گوگل مپ بسیار درخواست می شد، اضافه کردن گزینه ی ویرایش و افزودن جاده بود. اکنون این گونه به نظر می رسد که این هفته قسمت اول این به روزرسانی با هدف اصلاح جاده ها انجام می شود.اما در اولین به روز رسانی این تغییرات فقط توسط UI های خاص و انتخاب شده می تواند انجام گیرد. هرچند در آینده این امکان برای همه کاربران فراهم خواهد شد.

ویرایش جاده ها درآپدیت جدید گوگل مپ

به منظور ویرایش کردن قسمتی از یک جاده در نقشه گوگل، باید منوی کنار صفحه را باز کنید وگزینه ی ارسال بازخورد (Send Feedback) را انتخاب کنید. سپس روی گزینه ی ویرایش نقشه ضربه بزنید و قسمتی از جاده را که می خواهید تغییر دهید انتخاب کنید. در قدم بعد گزینه ی Next را انتخاب کنید و نوع تغییری که روی جاده ی انتخابی شما باید انجام شود را برگزینید. برای استفاده از این امکان می توانید در روز های آتی از گوگل مپ در سیستم های اندروید و آی او اس استفاده کنید.

ارسال نظر