گوگل مپ و پیشنهاد بهترین زمان برای مسافرت

رسانه کلیک – قابلیت جدیدی به گوگل مپ اضافه‌شده که با استفاده از آن کاربر می‌تواند بهترین زمان برای شروع سفر خود را انتخاب کند.

گوگل مپ و پیشنهاد بهترین زمان برای مسافرت

با گوگل مپ می‌توانید بهترین زمان برای سفر خود را انتخاب کنید و در ساعات شلوغی جاده‌ها سفر خود را آغاز نکنید. قابلیت انتخاب بهترین زمان برای حرکت و آغاز سفر، قابلیت جدیدی است که به‌تازگی به گوگل مپ اضافه‌شده است. در این قابلیت زمان تقریبی سفر شما تخمین زده می‌شود و اپلیکیشن به شما این پیشنهاد را می‌دهد که اگر زمان سفر خود را تغییر دهید، زمانی که در مسیر سپری خواهید کرد به حداقل می‌رسد.

اطلاعات راه و جاده‌ها در نموداری نمایش داده می‌شود و ساعات شلوغی و خلوتی جاده در نمودار نمایش داده می‌شود.

قابلیت جدید گوگل مپ، پیشنهاد بهترین زمان برای مسافرت

بر اساس آخرین خبرهای Android Central قابلیت جدید گوگل مپ، تنها در آمریکا و انگلیس قابل‌دسترسی است و هنوز در کشورهای دیگر در دسترس نیست. منابع ترافیکی گوگل در طول شبانه‌روز بی‌وقفه فعالیت می‌کنند تا گوگل مپ به یک ابزار خوب و همیشگی برای هر کاربر تبدیل شود و مخاطبان به سراغ اپلیکیشن های دیگر نروند.

برنامه آینده گوگل مپ، نمایش جای خالی پارک در پارکینگ‌های عمومی است تا کاربران وقت کمتری را در صف انتظار پارکینگ‌ها منتظر بمانند. برنامه گوگل برای شناسایی مراکز خرید و مکان‌های پر رفت آمد، برنامه گسترده‌ای است که در این میان برخی کسب‌وکارهای نوپا اطلاعات غلطی را در اختیار گوگل قرار داده‌اند که این شرکت قصد دارد شرکت‌های متخلف را به قانون معرفی کند.

ارسال نظر