جزیره جمجمه فیلم Skull island جایی نیست که نقشه گوگل آن را نشان می‌دهد!

در نقشه های گوگل جزیره جمجمه در مکانی نمایش داده می شود که در واقعیت این مکان محل واقعی جزیره جمجمه نیست و به عبارتی گوگل در حال نشان دادن محل اشتباهی بر روی نقشه های خود است، آن ها سعی دارند تا چه چیزی را پنهان کنند؟

جزیره جمجمه فیلم Skull island جایی نیست که نقشه گوگل آن را نشان می‌دهد!

به گزارش کلیک ، در سال ۱۹۷۳ گروهی از ارتش نظامی آمریکا، دانشمندان و گروهی از شکارچیان هیولاها منطقه خاصی پر از رمز و راز را کشف کردند، در واقع این توصیفات طرح اصلی فیلم کونگ: جزیره جمجمه است.

جزیره جمجمه تنها یک داستان مهیج در فیلم های هالیوودی نیست، به لطف نقشه های هوایی گوگل، جزیره ای C شکل در اقیانوس آرام جنوبی قرار دارد که در واقع با نام جزیره جمجمه نام گذاری شده است. اما داستان به همین سادگی تمام نخواهد شد، مورد مشکوکی در نقشه های گوگل در رابطه با این جزیره وجود دارد، زمین شناسان بر این باور هستند که در مکانی که نقشه های گوگل نمایش می دهند به صورت علمی نمی تواند جزیره ای وجود داشته باشد.

شما می توانید این موضوع را بر روی گوگل مپ آزمایش کنید، گوگل جزیره جمجمه را در قسمت جنوبی اکوادور به نمایش در آورده است، در واقع ۳۰۰۰ مایل در قسمت جنوبی اقیانوس آرام و جنوب آمریکا. در قسمت جنوبی آمریکا، رشد گیاهان به خوبی صورت گرفته است و در این منطقه جزیره آتش‌فشانی قرار ندارد و هم چنین براساس نظریه تقسیم قاره ها این قسمت از بخش جنوبی آمریکا حرکت خاصی به سمت جدا شدن نداشته است تا بر اثر جدا شدن بخشی از قاره جزیره هایی شکل گیرد. حالا باید این سوال را پرسید در منطقه ای که هیچ کدام از عوامل ذکر شده باعث شکل گیری جزیره ای جدید نمی شوند گوگل چگونه در این ناحیه جزیره جمجمه را بر روی نقشه نشان می دهد.

مطمئناً این فرضیه که در وسط اقیانوس آرام جزیره ای وجود دارد می تواند ممکن باشد، جزیره هاوایی یک مثال بسیار خوب برای این نوع از جزایر است. این جزیره نیز براثر فعل‌وانفعالات آتش‌فشان‌ها شکل گرفته است. اگر بر روی نقشه به جزیره هاوایی دقت کنید مشاهده می کنید که این جزیره یک جزیره منفرد نیست و در واقع دنباله ای خطی در اطراف جزیره دیده می شود. در واقع می توان حرکت صفحات قاره در طول میلیون‌ها سال را دلیل شکل گیری چنین جزایری دانست.

هاوایی قدیمی ترین جزیره در قسمت غربی اقیانوس است که به صورت رشته ای شکل گرفته است، در واقع می توان این جزایر را ۶ میلیون ساله دانست.

جزیره جمجمه جایی نیست که نقشه گوگل آن را نشان می‌دهد!

این موضوع، مسئله مهمی است، اگر جزیره جمجمه وجود خارجی دارد، بی شک نمونه و گونه های بسیار مهمی از جانوران و دایناسورها در این جزیره می زیسته اند و بی شک قدمت این جزیره از جزایر هاوایی نیز بیشتر خواهد بود و قدمتی ۶۵ میلیون سال خواهد داشت. در هر صورت گوگل اطلاعات درستی در رابطه با جزیره جمجمه ارائه نداده است و باید مجامع علمی هویت این جزیره با مشخص کنند که آیا این جزیره، یک جزیره قدیمی است و یا خیر بر اثر فعل و انفعالات آتش فشانی به وجود آمده است و از اهمیت خاصی برخوردار نیست.

قدیمی ترین جزیره زمین، جزیره ماداگاسکار است. این جزیره چیزی حدود ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون سال پیش کشف شده است، این جزیره در واقع از هند جدا شده است، لازم به ذکر است ماداگاسکار یک قطعه شکسته شده از قاره است و تجمع گدازه ای آتش‌فشان نیست.

یکی دیگر از نکاتی که ما را وادار می سازد که گوگل را در این زمینه متهم کنیم این است که در سایت discoverskullisland.com که در رابطه با جزایر و گونه های جانوری موجود در آن صحبت هایی کرده است، جزیره جمجمه در دریای مرجان بین جزایر سلیمان و استرالیا نمایش داده شده است که این محل با مکانی که گوگل ادعا دارد جزیره جمجمه در آن واقع شده است بسیار متفاوت است.

پیدا شدن محل دقیق جزیره جمجمه می تواندخبر بسیار خوبی برای زمین شناسان و جانوران شناسان باشد، البته باید در این مسیر هر حدس و گمانی را در نظر داشت و شاید داستان چیزی نیست که شواهد و مدارک به ما نشان می دهند.

ارسال نظر