ویژگی ساخت لیست نقشه های گوگل وارد دسکتاپ شد

رسانه کلیک - گوگل در پلتفرم موبایل، امکاناتی را به نقشه های گوگل اضافه کرده که کاربران می‌توانند لیست محل‌های مورد علاقه خود را بسازند و به اشتراک بگذارد. حال، گوگل این ویژگی را به نسخه های دسکتاپ اضافه کرد.

ویژگی ساخت لیست نقشه های گوگل وارد دسکتاپ شد

از ماه فوریه سال جاری میلادی، افراد می‌توانند در تلفن‌های همراه، لیست مکان‌های مورد علاقه خود را به نقشه های گوگل (Google Maps) اضافه کنند. پس از آن، گوگل این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داد تا بتوانند لیست‌های انتخابی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. حال این شرکت تصمیم گرفته کارایی این برنامه را گسترش دهد و مردم در نسخه desktop نیز بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

استفاده از این برنامه در کامپیوترهای شخصی بسیار ساده است. کافی است با مرورگر مورد علاقه خود، گوگل مپز را باز و محل مورد علاقه خود را انتخاب کنید. پس از آن گزینه «ثبت» را انتخاب و در لیست مورد نظر خود ذخیره کنید.

چنانچه پس از مدتی خواستید لیست مکان‌های انتخابی خود را ببینید، می‌توانید به بخش «Your Places» در گوگل مپز مراجعه کنید. اگر که خواستید محل‌های مورد علاقه خود را نیز به اشتراک بگذارید، تنها کافی است به گزینه تنظیمات رفته و اشتراک‌گذاری را آغاز کنید.

منبع: engadget

ارسال نظر