گوگل زمان مصرف داروهایتان را یادآوری می‌کند

نمایشگاه CES 2016 اوایل ماه جاری در لاس‌وگاس برپا شد و مردم تمام نمونه‌های تبلیغاتی اجناس را خریداری کردند. به نظر می‌رسد بیش‌ترین موضوع جذاب نمایشگاه امسال فناوری‌های پوشیدنی و واقعیت مجازی هستند.

گوگل زمان مصرف داروهایتان را یادآوری می‌کند

به گزارش کلیک، شرکت Oculus Rift برای کالاهایش سفارش قبلی گرفت و هوآوی مدل‌های جدید و تماشایی ساعت‌هایش را برای نمایش ارائه کرد. گوگل هرگز نمایشگاه CES را سرپرستی نمی‌کند اما به‌طور غیرمستقیم کالاهایی را تبلیغ می‌کند که بدون جلب‌توجه دیگران به آن‌ها حق ثبت اختراع داده شده است. پنج‌شنبه گذشته اداره ثبت اختراع آمریکا و اداره بازرگانی، حق انحصاری ثبت اختراع را به دو مهندس گوگل اعطا کرد. پیرو فناوری پوشیدنی هفته گذشته تولید دستگاه هوشمندی که به مردم خوردن دارو با غذایشان یادآور می‌شد به ثبت رسید.
این دستگاه جدید و پوشیدنی گوگل، قدم‌ها یا ضربان قلب شما را رصد نمی‌کند، بلکه زمانی برای شما مناسب است که بخواهید دارو را با غذایتان مصرف کنید.
این ایده هوشمند با فاکتورهای دیگری مثل زمان و اینکه جی‌پی‌اس در موبایل شما چه مکانی را نشان می‌دهد در ارتباط است. این دستگاه برای کسانی که از اختلالات حافظه و آلزایمر رنج می‌برند ایده خوب و کارآمدی است. ما اطمینان داریم گوگل برای اجناس چیزی فراتر از قابل‌خرید و فروش بودن در ذهن دارد، اما این امری امیدوارکننده است که ببینیم شرکت‌ها به وسایلی که واقعاً برای استفاده روزمره مفید است فکر می‌کنند.
داشتن حق ثبت اختراع و تولید محصول بی‌عیب و نقص دو مقوله متفاوت از هم است، اما با داشتن حق ثبت اختراع محصول آسان‌تر وارد بازار می‌شود. همچنین شانسی به نام فناوری می‌تواند باعث پیشرفت وسایل پوشیدنی دیگر و یا حتی دستگاه‌های اندرویدی و بازاریابی مناسب شوند. فقط زمان است که به ما می‌گوید گوگل با در اختیار داشتن حق ثبت اختراع‌هایی این‌چنینی، قصد انجام چه‌کاری را دارد، اما جالب است که ببینیم اینترنت با همه وسعتش و با تمام اطلاعاتی که جمع‌آوری کرده و در اختیار دارد به کیفیت کاربرد اجناس هم فکر می‌کند.

ارسال نظر