گوگل رتبه‌بندی سایت‌ها را تغییر می‌دهد

به نظر می‌رسد که گوگل الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی خود را بهینه‌سازی کرده است، بنابراین ممکن است سایت شما در رتبه‌ای بالاتر یا پایین‌تر یا در همان رتبه قبلی قرار بگیرد.

گوگل رتبه‌بندی سایت‌ها را تغییر می‌دهد

به گزارش کلیک، گوگل هنوز این بروزرسانی را تایید نکرده است، ولی پچ پچ‌های زیادی وجود دارد که این بروزرسانی در حال وقوع است.

واضح است که در روز گذشته دو بروزرسانی انجام شده است. بروزرسانی بزرگی حول محور جستجو در وب صورت گرفته است و بروزرسانی دوم به احتمال زیاد در خصوص رتبه‌بندی گوگل است.

بروزرسانی رتبه‌بندی گوگل

طبق معمول گوگل تایید نکرده است که بروزرسانی‌ رتبه‌بندی را انجام داده است. اما تعداد زیادی متخصص سئو می‌گویند که در واقع تغییرات رتبه‌بندی را مشاهده کرده‌اند. به نظر نمی‌رسد که این بروزرسانی در مورد یک صنعت خاص است، بلکه در تمام صنایع رخ داده است.

ابزار ردیابی رتبه‌بندی جستجو، مانند Mozcast، SERP Metrics، Alogoroo و Accuranker نیز بروز شده است. در واقع Mozcast درجه بالاتری را نسبت به قبل نشان می‌دهد.

mozcast

آنچه به نظر می‌رسد، این بروزرسانی، یک بروزرسانی پنگوئن نیست و ما منتظر هستیم گوگل خبرهایی در این باره اعلام کند.

بروزرسانی کیفیت رتبه‌بندی گوگل

در روز گذشته، در میان اعضای جوامع محلی صنعت، گفتگوهایی پیرامون بروزرسانی رتبه‌بندی گوگل به گوش می‌رسید. اکثر متخصصان سئو معتقدند که بروزرسانی در خصوص کیفیت رتبه‌بندی است که براساس نتایج حذف اسپم‌های محلی است که گوگل انجام داده است و نتایج محلی این تغییرات را به دنبال داشته است.

همه اعتقاد دارند که این بروزرسانی، صرفا بروزرسانی کیفیت رتبه‌بندی نیست و خود الگوریتم رتبه‌بندی نیز بروز شده است.

ارسال نظر