نسخه جدید اپلیکیشن Google Photo با امکانات جدید منتشر شد

گوگل دیروز علاوه بر انتشار اپلیکیشن PhotoScan برای iOS و اندروید، نسخه جدیدی از اپلیکیشن Google Photo را نیز منتشر کرد که از ویژگی های جدیدی نسبت به نسخه های قبلی برخوردار است.

نسخه جدید اپلیکیشن Google Photo با امکانات جدید منتشر شد

به گزارش کلیک، کمتر از یک هفته پیش گوگل اعلام کرده است که نسخه جدیدی از اپلیکیشن Google Photo را برای اندروید منتشر کرده است و حالا اعلام کرده است که این نسخه جدید برای دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این نسخه جدید ابزار بیشتری برای ویرایش تصاویر در اختیار کاربران قرار داده شده است و یکی از قابلیت های اپلیکیشن تحت عنوان Auto enhancement یا بهبود خودکار کیفیت تصویر، نیز پیشرفت داشته است.

گوگل علاوه بر اینکه اپلیکیشن PhotoScan را برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه کرده است، نسخه جدیدی از اپلیکیشن Google Photo را نیز با ویژگی های جدید کاربردی برای هر دو سیستم عامل منتشر کرده است که ابزار بیشتری را برای ویرایش کردن در اختیار کاربران قرار می دهد.

در نسخه جدید این اپلیکیشن، ویژگی های پیشرفته جدیدی برای کنترل رنگ و نور تصاویر در اختیار کاربران قرار گرفته است که کاربران با استفاده از آن ها می توانند تغییرات زیادی در تصاویر انجام دهد. این ویژگی ها شامل shadows (ایجاد تغییراتی در سایه های تصاویر) Warmth (ایجاد تغییراتی در گرمی رنگ ها) و highlights (پرنورتر کردن برخی از نقاط تصویر) می شود. در ضمن در صورتی که رنگ آبی آسمان یا دریا، رنگ غالب در تصاویر باشد، کاربران می توانند با استفاده از ویژگی Deep Blue تغییراتی را در این رنگ ایجاد کنید و آن را ویرایش کنید.

نسخه جدید این اپلیکیشن دارای چندین افکت تصویری مختلف است که کاربران می توانند بر اساس تصاویر مختلف و میزان روشنایی آن ها، از افکت های مختلفی استفاده کنند. همچنین کاربران می توانند در افکت های مختلف میزان تیرگی، روشنایی، اشباع و گرمی رنگ ها را تغییر دهند.

طبق گفته گوگل، این افکت های مختلف با استفاده از یک هوش مصنوعی جدید طراحی شده اند که می تواند تغییرات مختلفی در تصویر ایجاد کند؛ بنابراین کاربر می تواند بهترین حالت را مطابق با میل خود انتخاب کند.

تغییر بزرگ دیگری که در جدیدترین نسخه این اپلیکیشن صورت گرفته است، بهتر شدن ویژگی auto enhancement است. شما می توانید پس از انتخاب تصویر خود و لمس کردن آیکون قلم و در نهایت انتخاب افکت Auto در زیر تصویر، کیفیت آن را به صورت خودکار افزایش دهید. به محض اینکه از این ویژگی استفاده کردید متوجه می شوید که کیفیت تصویر به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند و چنین بهبودی در میزان کیفیت تصویر تنها با استفاده از اپلیکیشن های ویرایش حرفه ای و ابزاری برای توازن میزان نور و اشباع رنگ تصاویر، حاصل می شود.

ارسال نظر