امکان ویرایش ویدیو ها در آخرین نسخه به روز رسانی شده Google Photos

وجود اپلیکیشن هایی برای ویرایش تصاویر ویدیویی از جمله خواسته های بسیاری از کاربران سیستم عامل هایی مثل اندروید است. گوگل در آخرین به روز رسانی اپلیکیشن معروف خود به نام Google Photos امکان ویرایش تصاویر ویدیویی که یکی از قابلیت های آن حذف نویزهای تصاویر است را در اختیار کاربران قرار داده است.

امکان ویرایش ویدیو ها در آخرین نسخه به روز رسانی شده Google Photos

به گزارش کلیک ، در آخرین به روز رسانی اپلیکیشن Google Photos قابلیت های جدیدی به این سرویس همگانی و پر ظرفدار افزوده شده است. یکی از این قابلیت هایی که نسبت به سایر قابلیت های افزوده شده حائز اهمیت تر است، قابلیت stabilization است. این قابلیت به کاربران امکان ویرایش تصاویر ویدیویی ثبت شده توسط دستگاه را خواهد داد. یکی از این قابلیت های ویرایشی، امکان حذف نویزهای ایجاد شده بر روی تصویر است.

با اعمال این قابلیت یعنی قابلیت به اصلاح یکنواخت سازی تصویر از کیفیت تصویر تا حد جزئی کاسته می شود، اما نتیجه ای که از اعمال این قابلیت بر روی تصویر ایجاد می شود، واقعاً ارزشمند است.

تصاویری که بر روی آن ها از این قابلیت استفاده می شود، نسبت به حالت قبل از اعمال این قابلیت بدون نویز و بسیار شفاف خواهند بود. برای استفاده از قابلیت از بین بردن نویزها بر روی تصاویر ویدیویی، ابتدا باید نسخه فعلی اپلیکیشن Google Photo که بر روی دستگاه شما نصب شده است را به آخرین نسخه آن یعنی نسخه ۲٫۱۳ به روز رسانی نمایید. بعد از به روز رسانی اپلیکیشن، ابتدا ویدیویی را که قصد ویرایش آن را دارید توسط این اپلیکیشن باز کنید و سپس دکمه Pen را برای انجام ویرایش انتخاب نمایید. بعد از انتخاب این دکمه یا به اصطلاح ابزار باید منتظر شوید تا تصاویر ویدیویی بارگذاری شوند. بعد از بارگذاری تصاویر ویدیویی دکمه stabilize را که در پایین صفحه است انتخاب نمایید. با فشار دادن این دکمه کار ویرایش و حذف نویزهای ویدیو شروع می شود. شما باید تا پایان کار صبر کنید. مدت زمانی که برای انجام کار این ابزار بر روی ویدیو طول می کشد بسته به حجم ویدیو است.

توصیه اکید شرکت گوگل به کاربران خود این است که از قابلیت های جدید این اپلیکیشن که در آخرین نسخه به روز رسانی شده آن در اختیار کاربران قرار گرفته است برای ویرایش تصاویر ویدیویی خود استفاده کنید و از امکانات و قابلیت های آن نهایت لذت را ببرید.

ارسال نظر