صداهای عجیب و غریب در پیکسل ۲ هنگام برقراری تماس و باز کردن قفل گوشی!

رسانه کلیک – مدت زیادی از عرضه گوشی های پرچمدار گوگل به بازار نمی‌گذرد و اکنون مسئله شنیده شدن صداهای عجیب در پیکسل ۲ این شرکت را دچار چالش کرده است.

صداهای عجیب و غریب در پیکسل ۲ هنگام برقراری تماس و باز کردن قفل گوشی!

جدا از بحث رنگ‌های نمایشی و پیکسل سوزی‌های نمایشگر این دستگاه که باعث شده برخی از خرید این مدل ها منصرف شوند، اکنون تعدادی از کاربران در خصوص مشکلات صوتی این دستگاه گزارش داده‌اند. بیش از ۱۰۰ خریدار در انجمن گفتگوی محصولات پیکسل گوگل در خصوص صداهای عجیب در پیکسل ۲ گفته‌اند که بلندگوی پیکسل ۲ و در برخی موارد پیکسل ۲ ایکس ال صداهایی شبیه به کلیک یا اصواتی با فرکانس‌های بالا تولید می‌کند!

کاربران این صداهای کلیک‌مانند را شبیه صدای ساعت های دست دوم خرابی توصیف کرده‌اند که با باز شدن قفل دستگاه، صداها شروع می‌شود. اما صوتی که فرکانس بالاتری دارد، فقط هنگام تماس به وجود می‌آید.

بر اساس بعضی گزارش‌ها، گاهی اوقات با خاموش کردن NFC می‌توان صدای کلیک‌ها را قطع کرد، ولی این روش راه حل مناسبی نیست و صرفاً به خاطر این بیان شده تا شاید در پیدا کردن علت مشکل کمکی کند. با این حال، صدای فرکانس بالا ارتباطی با این قضیه ندارد. اکثر این گزارشات توسط خریداران پیکسل ۲ اعلام شده است، اما تعدادی از صاحبان پیکسل ۲ ایکس ال هم به چنین مشکلی اشاره کرده‌اند.

گوگل در همین انجمن به کاربران گفته است که اگر چنین مشکلی دارند، باید با پشتیبانی فنی تماس بگیرند تا در صورت لزوم از گارانتی تعویض استفاده کنند. یکی از کاربران گزارش داده که این شرکت با درخواست تعویض دستگاهش موافقت کرده و برای جلوگیری مجدد از این مشکل بعد از آزمایش موبایل جدید، آن را برای شخص مذکور فرستاده است.

مشکلات جزئی مربوط به کنترل کیفیت در موبایل‌های جدید طبیعی است، ولی وجود علائم متعدد نشانه خوبی نیست. با توجه به تجربه قبلی سامسونگ، گوگل باید هر چه سریع‌تر مشکل را حل و با شرح صادقانه مشکل از کاربران عذرخواهی کند.

وب‌سایت انگجت (Engadget) هم در پیغامی از گوگل خواسته تا نظری در این باره دهد، اما تنها پیامی که تاکنون دریافت کرده این است: «گوگل از مشکل مطلع شده و در حال بررسی آن است. خبرهای بعدی را به اطلاع شما می‌رسانیم».

ارسال نظر