راز موفقیت گوگل پیکسل ۲ در مقایسه با پرچم‌داران دیگر چیست؟

رسانه کلیک - در جریان رویداد گوگل، این شرکت از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد که قطعاً تلفن‌های پرچم‌دار این شرکت ستاره‌های این رویداد بودند. به عقیده بسیاری، مهم ترین ویژگی Pixel 2 و Pixel 2 XL را می‌توان راز موفقیت این گوشی در مقایسه با قوی‌ترین گوشی‌های بازار دانست.

راز موفقیت گوگل پیکسل ۲ در مقایسه با پرچم‌داران دیگر چیست؟

با معرفی تلفن‌های هوشمند گوگل، این شرکت، توضیحاتی در رابطه با ویژگی های Pixel 2 و Pixel 2 XL ارائه داد. حال، علاقه‌مندان شدیداً منتظر عرضه این دو مدل به بازار هستند. جالب است بدانید گوگل هنگام رونمایی از پرچمداران خود، به مهم ترین ویژگی Pixel 2 و پیکسل ایکس ال اشاره چندانی نکرده است.

هر زمانی که خواستید موبایل بخرید، صرف نظر از اینکه موبایل مورد نظر، ساخت کدام برند است، حتماً نظرات کاربران را در مورد آن مدل مطالعه کنید. این نظرات، اطلاعات بسیاری به شما می‌دهند. یکی از کاربران اطلاعاتی در مورد این دو پرچم‌دار گوگل در اختیار سایرین گذاشت که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

گفته می‌شود سیستم‌عامل‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL اندیروید اوریو است، اما گوگل برای محصولات خود سه آپدیت در نظر گرفته که این آپدیت‌ها شامل سیستم‌ عامل اندروید P، Q و R می‌شود.

حال، بسیاری بر این باورند که قیمت این مدل‌ها بسیار بالا است، اما با این ویژگی منحصربه‌فرد، مشتریان یک موبایل گران می‌خرند که تا ۳ سال، بهترین خدمات نرم‌افزاری دریافت می‌کند.

لازم به ذکر ست گوگل به صورت رایگان همراه با این مدل‌ها، اسپیکرهای هوشمند Home Mini به خریداران، هدیه می‌دهد.

ارسال نظر