دوربین گوگل پیکسل ۲ مجهز به لرزش‌گیر الکترونیکی EIS است

رسانه کلیک - پس از موفقیت سری اول گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل، این شرکت تصمیم گرفته تا اسمارت فون جدیدی به نام گوگل پیکسل ۲ را عرضه کند. از جمله مشخصات گوگل پیکسل ۲ می توان به دوربین آن اشاره کرد که دارای لرزش گیر الکترونیکی EIS است.

دوربین گوگل پیکسل ۲ مجهز به لرزش‌گیر الکترونیکی EIS است

گوگل دو گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۲ و گوگل پیکسل ایکس ال ۲ را در ماه اکتبر رونمایی می‌کند. گوگل پیکسل ۲ را HTC تولید می‌کند و با برند گوگل به فروش می‌رساند. اسمارت فون جدید گوگل امروز تائیدیه FCC را گرفته و اطلاعات زیادی در رابطه با آن منتشر شده است.

۹to5 Google تصاویری از پیکسل ۲ را منتشر کرده است، اگر چه عکس‌های منتشر شده کیفیت خوبی ندارند و ابهامات زیادی در عکس وجود دارد. با نگاهی کلی به‌ عکس ها می‌توان دریافت که گوگل پیکسل ۲ با بدنه آلومینیومی عرضه می‌شود. یک‌سوم بالایی پشت‌گوشی هوشمند از شیشه ساخته‌ شده است که اسکنر اثرانگشت هم در همین قسمت قرار دارد. قسمت جلویی گوشی هوشمند به رنگ مشکی است.

در قسمت پشت، یک دوربین اصلی در گوشه بدنه قرار گرفته است و فلاش LED کوچک در کنار دوربین دیده می‌شود. در زیر فلاش و دوربین دو نقطه سیاه کوچک دیده می‌شود که سنسورهای دریافت و ارسال برای فوکوس اتوماتیک هستند. دوربین پیکسل ۲ از لرزش گیر الکترونیکی EIS بهره می برد، این در حالی است که در پیکسل ۱ از لرزش‌گیر OIS استفاده‌ شده بود. هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با کیفیت دوربین‌های پشت و جلو پیکسل ۲ منتشر نشده است.

گوگل پیکسل 2

پیکسل ۲ و ایکس ال ۲ از نظر ظاهری تفاوت زیادی با پیکسل ۱ ندارند. این دو گوشی هوشمند جدید دارای تائیدیه IP68 بوده که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. از دیگر مشخصات گوگل پیکسل ۲ می توان گفت که مانند سری قبلی در دو نسخه با ظرفیت حافظه متفاوت عرضه می‌شود. پیکسل ۲ با حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی ارائه می‌شود و هر دو گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برند.

انتظار می‌رود جک سه میلیمتری هدفون در پیکسل ۲ حذف شوند و هدفون جدید گوگل همراه با پیکسل ۲ عرضه شود. در خبرها به این موضوع اشاره‌ شده است که هدفون جدید گوگل عملکردی شبیه به ایرپاد دارد و از دستیار گوگل پشتیبانی خواهد کرد.

پیکسل ۲ از USB-C بهره می‌برد و برای استفاده از هدفون با سیم دانگلی برای تبدیل جک سه میلیمتری در نظر گرفته می‌شود.

گوگل پیکسل 2

از دیگر مشخصات گوگل پیکسل ۲ می توان به صفحه‌ نمایش ۴٫۹۷ اینچی آن اشاره کرد که Full HD و دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. این صفحه‌نمایش دارای حالت Always-on Display خواهد بود.

ایوان بلاس، افشاگر، در رابطه با زمان دقیق عرضه این دو گوشی هوشمند خبر قطعی منتشر نکرده است و به این موضوع اشاره‌کرده که شرکت تاریخ ۵ اکتبر را در نظر دارد.

گفتنی است؛ هر دو تلفن هوشمند با اندروید ۸٫۱ عرضه می شوند.

ارسال نظر