گوگل مشکل صوتی Pixel 2 XL را برطرف می‌کند

رسانه کلیک - به نظر می‌رسد جدیدترین پرچم‌دار شرکت گوگل که با سر و صدای بسیاری نیز به بازار عرضه شده، با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده و برخی کاربران از مشکل صوتی Pixel 2 XL صحبت می‌کنند.

گوگل مشکل صوتی Pixel 2 XL را برطرف می‌کند

اخیراً گزارش‌های بسیاری نقل محافل خبری شده که حکایت از مشکل صوتی Pixel 2 XL دارد. این مدل ۶ اینچی، در هنگام ضبط تصاویر صدای های موجود را به خوبی دریافت نمی‌کند و در نتیجه کیفیت صوتی آن بسیار پایین می آید. یکی از کاربران این برند نیز پیامی صوتی در اینترنت گذاشته که در قسمی از این پیام صدا کاملاً قطع و بعد از چند ثانیه مجدداً وصل می‌شود.

گفته می‌شود Pixel 2 مشکلات Pixel 2 XL را ندارد، اما در مقایسه با آیفون ۸ نیز از کیفیت صدای خوبی برخوردار نیست. برخی از کارشناسان معتقدند کیفیت صدای Pixel 2 XL به طور کلی خوب نیست و صدا نسبت به Pixel 2 و Note 8 کمی تند و تیز به گوش می‌رسد. البته مشکل صوتی Pixel 2 XL تنها نقص این گوشی نبوده و صفحه‌نمایش آن نیز با مشکل محو شدن تصاویر مواجه شده است، به طوری که قسمتی از برنامه قبلی که کاربر استفاده کرده، بدون اینکه بتوان از آن استفاده کرد، در صفحه‌نمایش باقی می‌ماند.

گوگل اعلام کرده که تا چند هفته دیگر مشکل صوتی این مدل را حل می‌کند و وارانتی محصولات خود را نیز تا دو سال افزایش می‌دهد.

ارسال نظر