مشکلات بلوتوث گوگل پیکسل صدای اعتراض کاربران را در آورد

پرچم دار گوگل، پیکسل با تمام ویژگی های خوبش مشکلاتی نیز دارد که یکی از این مشکلات عدم برقراری ارتباط از طریق بلوتوث با دستگاه های دیگر است.

مشکلات بلوتوث گوگل پیکسل صدای اعتراض کاربران را در آورد

به گزارش کلیک، پیکسل، گوشی هوشمند ستایش شده این روزها دارای ویژگی های بسیار خوبی نظیر، دوربین با کیفیت و اندروید ۷٫۱ نوقا است ولی با این حال مشکلاتی در برقراری ارتباط از طریق بلوتوث دارد. گزارشاتی مبنی بر عدم برقراری ارتباط پیکسل با بلوتوث برخی دستگاه ها، مانند ماشین ارائه شده است که کاربران در این مورد شکایت هایی داشته اند.

هنوز علت دقیق این مشکل مشخص نشده است و هنوز جزئیاتی از این مسئله بررسی نشده است ولی عده ای از کارشناسان این مشکل را از گوشی های هوشمند پیکسل و پیکسل XL دانسته اند و این مسئله را به مشکل نرم افزاری اندروید ۷٫۱ نوقا مرتبط کرده اند. هنوز گزارش های زیادی از این مورد به گوگل گزارش نشده است و خوشبختانه گوگل با تشکیل تیم بازرسی به حل مشکل کاربران پرداخته است. پیکسل در برقراری ارتباط با سایر دستگاه ها مشکلی ندارد بلکه این مشکل قطع ارتباط در حین اتصال پیکسل به دستگاه هایی دیگر رخ می دهد.

همان طور که اشاره شد این مسئله به مشکلاتی در اندروید نوقا ارتباط دارد و به همین دلیل این مسئله علاوه بر پیکسل ممکن است در برخی دستگاه ها با اندروید نوقا نیز اتفاق بیفتد. از جمله دستگاه های اندروید نوقا ۷٫۱ که تاکنون با این مسئله روبه رو شده اند می توان به نکسوس ۵X و نکسوس ۶P اشاره کرد. بیشتر گزارش‌های مبنی بر این عدم اتصال، از عدم برقراری اتصال دستگاه ها با خودرو گزارش شده است.

ارسال نظر