فعالیت‌های گوگل برای بهبود بلوتوث Pixel Buds

رسانه کلیک - از زمانی که هدفون‌های بلوتوثی گوگل به نام Pixel Buds با طراحی جدید در اواخر ماه آوریل عرضه شدند، برخی از افراد با صدای آن‌ها مشکل داشتند و صدا را بریده بریده می‌شنیدند. 

فعالیت‌های گوگل برای بهبود بلوتوث Pixel Buds

در همان زمان گوگل این مشکل را تایید کرد و گفت که در حال رفع این مشکل است. یکی از کارمندان گوگل در وب‌سایت پشتیبانی گوگل نوشت: «ما صدای شما را شنیده‌ایم. تیم ما در هفته‌های آینده آپدیت‌های نرم‌افزاری جدیدی را منتشر خواهد کرد تا اتصال و پایداری بلوتوث را بهبود دهد.» البته این فرد به‌صورت دقیق مشخص نکرد که چه روزی این مشکل برطرف خواهد شد.

اکثر افرادی که مشکل Pixel Buds را تجربه کرده‌اند می‌گویند زمانی که سر خود را به اطراف می‌چرخانند، صدای هدفون یک تا ۲ ثانیه متوقف می‌شود. همچنین این مشکل زمانی که فرد دست خود را روی گوش‌هایش می‌گذارد نیز رخ می‌دهد.

در آپدیتی که گوگل در ماه می منتشر کرد، به نظر نمی‌رسد که هیچ کاری برای کاهش این مشکل انجام شده باشد. دستگاه‌های پیکسل، سابقه مشکلات مربوط به بلوتوث را داشته‌اند؛ برای مثال گاهی‌اوقات در پیکسل 3 متصل کردن هدفون به دستگاه‌های دیگری که بلوتوث داشتند سخت بود. به همین دلیل مشاهده مشکلات بلوتوثی در Pixel Buds که به نظر می‌رسید پیشرفت بزرگی برای این شرکت باشد، شرم‌آور است.

ارسال نظر