چگونه از لنزهای Telephoto در موبایل‌های Pixel2 و Pixel 2XL استفاده کنیم؟

رسانه کلیک - پس از رونمایی گوگل از جدیدترین محصولات خود، ارزیابی موبایل‌های Pixel2 و Pixel 2XL آغاز شده و این ارزیابی‌ها حاکی از آن است که این دو مدل قوی‌ترین دوربین‌ها را در بین دوربین تلفن‌های هوشمند دارند.

چگونه از لنزهای Telephoto در موبایل‌های Pixel2 و Pixel 2XL استفاده کنیم؟

یکی از قوی‌ترین مشخصه‌های دو مدل Pixel2 و Pixel 2XL دوربین‌های بسیار با کیفیت آن‌ها است اما نداشتن دوربین‌های دوگانه، به مذاق بسیاری از طرفداران این دو مدل خوش نیامده است. حال گوگل تصمیم گرفته تا با فروش لنزهای Telephoto، این نقص را جبران کند. گفته می‌شود، هزینه خرید این لنز ۱۳۰ دلار است.

کیت لنزهای این مدل، هزینه‌های متفاوتی دارد. این کیت شامل ۴ لنز است که هرکدام حدود ۱۰۰ قیمت دارد و استفاده از هریک نیز کیفیت متفاوتی به تصاویر می‌دهد. این لنزها به دوربین تلفن‌های هوشمند اندرویدی متصل می‌شود و گفتنی است، این کیت شامل لنزهای Telephoto ،Wide-angle ،Fisheye و Macro می‌شود.

قیمت تمام شده این کیت به همراه قیمت موبایل، هزینه‌ای گزاف برای مشتریان به همراه دارد که بسیاری معتقدند هزینه این کیت نسبت به خرید سایر دوربین‌ها، به صرفه‌تر است. بسیاری نیز در پی آن هستند که از نرم‌افزارهای عکاسی شناخته شده، استفاده کنند، اما هر چه قدر هم این نرم‌افزارها خوب باشند، باز هم عکاسی با آن‌ها، به پای کیفیت این لنزها نمی‌رسد.

ارسال نظر