قابل تعویض بودن تمام قطعات گوشی Pixel XL به جز صفحه نمایش آن

به گفته کارشناسان گوشی Pixel XL گوگل دارای قابلیت تعمیر پذیری و تعویض قطعات بالایی است ولی این موضوع در مورد صفحه نمایش آن صدق نمی کند.

قابل تعویض بودن تمام قطعات گوشی Pixel XL به جز صفحه نمایش آن

به گزارش کلیک، سایت iFixit در زمینه میزان سادگی تعمیر گوشی Pixel XL گوگل، امتیاز متوسط ۶ از ۱۰ را به آن اختصاص داده است، چرا که صفحه نمایش آن به خوبی مونتاژ نشده است. با این حال، این گروه پس از بازکردن پرچمدار جدید گوگل، قطعات ماژولار بسیاری را یافته است که به راحتی تعویض می شوند. همچنین آن ها متوجه شده اند که شرکت HTC همکاری بسیار خوبی با گوگل داشته و تنها روی قطعاتی که خودش در ساخت آن ها دخیل بوده علامت شرکتش را درج نموده است. تنها نشانه ای که از دخیل بودن این شرکت در ساخت گوشی XL گوگل دیده می شود، درج لوگوی HTC روی باتری این دستگاه است. باتری Pixel XL در مرکز یک صفحه قرار دارد که برای خارج کردن آن کافیست آن را به بیرون بکشید.

در هر صورت گوشی Pixel XL از یک باتری ۱۳٫۲۸ وات بر ساعت بهره مند است که از باتری آیفون ۷ پلاس (۱۱٫۱ وات بر ساعت) بسیار بهتر و نسبت به باتری گوشی S7 Edge سامسونگ (۱۳٫۶۸ وات بر ساعت) اندکی ضعیف تر است. این گوشی در قسمت پشتی از یک دوربین ۱۲٫۳ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت استفاده می کند و دارای قابلیت های جذاب بی شمار دیگری نیز هست.

ارسال نظر