پیش نمایش ویدیویی قسمتی از اپلیکیشن ها به گوگل پلی اضافه شد

گوگل پلی استور معمولاً به طور مداوم در حال تغییر است و اخیرا قابلیتهای بسیاری به آن اضافه می شود و بسیاری قابلیت ها نیز به پیروی از استقبال یا عدم استقبال کاربران تغییر می کند؛ به خصوص اخیراً که به نظر می رسد پلی استور بیش از قبل درصدد برطرف کردن بسیاری از اشکالات موجود است. پلی استور چندی پیش نیز "تگ فیلتر" و  قابلیت استفاده آزمایشی از برنامه (Instant Applications) را به سرویس های خود اضافه کرد.

پیش نمایش ویدیویی قسمتی از اپلیکیشن ها به گوگل پلی اضافه شد

گوگل پلی استور معمولاً به طور مداوم در حال تغییر است و اخیرا قابلیتهای بسیاری به آن اضافه می شود و بسیاری قابلیت ها نیز به پیروی از استقبال یا عدم استقبال کاربران تغییر می کند؛ به خصوص اخیراً که به نظر می رسد پلی استور بیش از قبل درصدد برطرف کردن بسیاری از اشکالات موجود است. پلی استور چندی پیش نیز "تگ فیلتر" و قابلیت استفاده آزمایشی از برنامه (Instant Applications) را به سرویس های خود اضافه کرد.

پیش نمایش ویدیویی یا تصویری برنامه های پلی استور به نظر می رسد قابلیت کاربردی و بسیار جالبی باشد. با این قابلیت در گوگل پلی استور، شما می توانید قبل از مصرف حجم اینترنت خود و دانلود برنامه، ویدیوی تبلیغاتی آن را ببینید و یا مثلاً تصاویر و عکسهای مربوط به برنامه را مشاهده کنید و به این ترتیب اگر شناختی از برنامه ندارید، دید بهتری نسبت به فضای برنامه پیدا کند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از دانلود برنامه ای با مشاهده فضای آن و بخشی از قابلیتهای برنامه از انتخاب خود پشیمان شده و آن را حذف کنید. این قابلیت احتمال بروز چنین اتفاقاتی را تا حد زیادی کاهش می دهد و در معرفی بهتر برنامه به کاربر به اپلیکیشن کمک می کند.

با افزوده شدن این قابلیت به گوگل پلی استور در این هفته، شما با ورود به پلی استور و بالا و پایین کردن لیست اپلیکیشن ها، پیش نمایش متحرکی از برنامه های برتر پلی استور را در مقابل خود می بینید. ویدیوها یا عکس هایی که از برنامه در مقابل خود می بیند دقیقاً از بخش هایی از خود برنامه انتخاب شده است و هدف آن معرفی فضای برنامه است.

در صورتی که برنامه ها دارای پیش نمایش ویدیویی باشند، شما می توانید با فشردن دکمه "Play"، ویدیو را اجرا و آن را مشاهده کنید. همچنین بعضی برنامه ها پیش نمایش ویدیویی ندارند و برای معرفی برنامه، گوگل پلی استور فقط به عکس اکتفا کرده است.

ارسال نظر