تخمین زمان رسیدن افراد به مقصد توسط Google Search

گوگل در پی آن است که از برنامه ریزی مدیریت زمانی شما اطمینان یابد به طوری که مطمئن شود که مسیر انتخابی شما به مقصدتان تا جایی که ممکن است خوب است یا نه.

تخمین زمان رسیدن افراد به مقصد توسط Google Search

به گزارش کلیک، گوگل به زودی قصد دارد تا زمان متوسطی را که یک نفر طی می‌کند تا به محل خاصی برسد، نشان دهد. جالب است بدانید که به نظر می‌رسد که این ویژگی قرار باشد به Google Search اضافه شود و نه به google map. اما جای تعجبی ندارد اگر این ویژگی بتواند به تدریج راه خود را بر روی نقشه‌ها هم باز کند.
روشی عملکرد این ویژگی این است که زمانی یک محل را جستجو می‌کنید، ممکن است یک بخش جدید به نام "دیدار خود را برنامه ریزی کن" یا همان "plan your visit" را ببینید درست در قسمت کارت موقعیت (location card) که به شما نشان می‌دهد که به طور عمومی چقدر طول می‌کشد تا مردم به آن محل برسند. در مثالی که گوگل ارائه داده است، دو ساعت طول می‌کشد تا مردم بتوانند Golden Gate Park را در سان‌فرانسیسکو ببینند.
به نظر می‌رسد که این ویژگی قرار است تا برای تعدادی از مقصدهای محبوب توریستی محدود باشد، مانند اماکن تاریخی و یا شاید مکان‌هایی مثل موزه‌ها. اگرچه واقعاً امیدواریم که به سرعت تکمیل شده و مکان‌هایی مانند مطب پزشکان را نیز نمایش دهد، یعنی درست جایی که باید مدت زمان خیلی زیادی را منتظر بمانیم و خیلی خوب می‌شود اگر بتوانیم بدانیم نهایتاً چقدر قرار است وقت صرف کنیم.

ارسال نظر