رفع مشکل خطای دسترسی به حساب گوگل در اندروید

زمانی فقط یک سیستم‌عامل تلفن همراه وجود داشت و همه‌چیز خوب و آرام پیش می‌رفت و مشکلی نبود. با پیشرفت روزافزون و ساخته‌شدن سیستم‌های عامل مختلف، مشکلات جدیدی افزوده شد. از جمله این مشکلات پیغام‌های خطا هستند که گاهی آزاردهنده می‌شوند.

رفع مشکل خطای دسترسی به حساب گوگل در اندروید

به گزارش کلیک، در بین هزاران مشکلی که در بین هزاران دستگاه اندروید وجود دارد، بدترین آن‌ها "Authentication is Required" است. شما باید وارد حساب کاربری گوگل شوید. پیغام خطایی که هنگام دانلود و نصب اپلیکشن از پلی‌استور دائما به‌صورت پاپ آپ نمایش داده می‌شود.

ما وارد جزییات نمی‌شویم که چرا حتی باوجود وارد شدن به‌حساب خود بازهم این پیغام نمایش داده می‌شود، بلکه در اینجا به شما آموزش می‌دهیم چگونه این پیام آزاردهنده را خاموش‌کنید.

راه‌حل رسمی گوگل

توصیه گوگل در مورد این مساله می‌گوید که باید به بخش تنظیمات تلفن خود رفته سپس وارد بخش Apps یا Application Manager list شوید، به سمت پایین رفته تا Google Play Store app را پیدا کنید(گزینه‌ها به ترتیب حروف الفبا هستند)، و با دکمه مربوطه داده‌های پلی‌استور را پاک‌کنید.

از داخل پلی‌استور وارد حساب گوگل خود شوید

  1. زمانی که تلاش قبلی موفق نبود(همان‌طور که برای ما نیز موفق نبود) به بخش تنظیمات بروید، بخش Accounts را بازکنید، سپس گزینه Google را انتخاب و تمام حساب‌های مشکل‌دار را پاک‌کنید. از به یاد داشتن کلمه عبور خود مطمئن شوید تا برای افزودن مجدد آن دچار مشکل نشوید.
  2. اکنون‌که حساب را پاک کردید آن را مجدداً از منوی اصلی در تنظیمات اضافه نکنید. بلکه اپلیکیشن گوگل پلی‌استور را بازکرده و زمانی که از شما کلمه عبور و نام کاربری درخواست کرد، آن‌ها را در آنجا به پلی‌استور بدهید.

اکنون دانلود و نصب برنامه‌های شما باید بدون مشکل انجام شوند و یک حساب جدید به لیست شما در منوی تنظیمات افزوده‌شده است.

ارسال نظر