ریپلای هوشمند گوگل به جای شما با دوستانتان چت می کند!

رسانه کلیک - گفتگوی متنی یا همان چت، زمان زیادی را از افراد می گیرد. به همین دلیل گوگل به دنبال توسعه رباتی برای پاسخگویی به افراد است. ریپلای هوشمند گوگل قادر است به جای شما با دوستانتان ارتباط برقرار کند.

ریپلای هوشمند گوگل به جای شما با دوستانتان چت می کند!

مسلما برخی مواقع از انجام چت با دوستان خود خسته شده اید. آیا در چنین مواقعی به این موضوع فکر کرده اید رباتی می تواند به جای شما به انجام گفتگو با دوستانتان بپردازد؟ در حقیقت گوگل به دنبال توسعه سیستمی هوشمند بر اساس هوش مصنوعی است تا بتواند چنین اقدامی را انجام دهد ( هوش مصنوعی جدید گوگل از طریق اسکن چشم، سکته قلبی را پیش بینی می کند ).

هم اکنون گوگل در حال بررسی سیستمی با نام ریپلای (Reply) است که با گوگل هنگ اوت و Allo، واتس اپ، مسنجر فیس بوک، اندروید مسیج، اسکایپ، توییتر و اسلک کار می کند. ریپلای هوشمند گوگل با هدف بهبود پاسخ های مبنی بر هوش مصنوعی در جیمیل و اپلیکیشن Allo در حال توسعه قرار دارد.

ریپلای هوشمند گوگل

به تازگی ایمیلی از این سیستم به افرادی که به صورت داوطلبانه خواهان آزمایش ریپلای هوشمند گوگل هستند، فرستاده شده که به شرح زیر است:

شما به احتمال زیاد پیام های زیادی را دریافت می کنید و می خواهید علاوه بر پاسخ به آن ها، در دنیای واقعی نیز با افراد ارتباط برقرار کنید. نظرتان در رابطه با انجام این کار تنها با یک لمس چیست؟

ظاهرا این سیستم با توجه به حرفی که افراد به شما می زنند، پاسخی را آماده کرده و شما تنها با یک لمس آن را ارسال می کنید. گوگل قصد دارد دقت پاسخ های پیشنهادی را افزایش دهد. بر اساس گفته این شرکت، ریپلای هوشمند گوگل با استفاده از مکانی که در آن قرار دارید و همچنین تقویم، پاسخ ها را پیشنهاد می کند.

استفاده از محل و تقویم می تواند جواب های دقیق تر را به همراه داشته باشد. برای مثال اگر فردی برای شما پیام «چه زمانی به خانه می رسید؟» را ارسال کند، این سیستم با استفاده از سیستم حمل و نقلی که شما اکثرا استفاده می کنید و زمانی که طول می کشد به خانه برسید، پیامی را به شما پیشنهاد می دهد.

یکی از ویژگی های ریپلای هوشمند گوگل مربوط به پیام های اضطراری است. اگر در پیام ارسال شده برای کاربر مورد خاصی مشاهده شود، حتی در زمانی که گوشی را در حالت بی صدا قرار داده باشد، به او برای پاسخ گویی به پیام هشدار داده می شود.

ارسال نظر