شروع به کار سایت همیار گوگل

وب سایت Tips and Tricks گوگل آغاز به کار کرد تا کمکی به کاربران در پیداکردن مسیری بهتر در Android کند.

شروع به کار سایت همیار گوگل

به گزارش کلیک، این روزها اگر در رابطه با بهتر بودن Android نسبت به ios بحث کنیم، به نتیجه ای نخواهیم رسید. هر دو این سیستم ها می توانند سریع، شیک، دارای ثبات و جذاب برای استفاده باشند. در بسیاری از موارد این بستگی به این دارد که شما کدام یک از این دو را ترجیح می دهید یا با کدام یک از آن ها آشنا تر هستید. سیستم عامل های گوشی ها خیلی شبیه به هم هستند و حتی شباهت های با همتاهای PC خود دارند. اما آن ها پیچیدگی خودشان را دارند که می توانند برای تازه کارها کمی طاقت فرسا باشند.

هنگامی که کاربران با گوشی iphone جدید خود شروع به کار می کنند، Apple آن ها را به قسمت Tips and Tricks هدایت می کند و با این کار " ضعف اطلاعات" خود را برطرف می کند. Apple خیلی سریع افراد را به درون ios هدایت می کند و آن ها را به مسیرشان می فرستد و گاه گاهی ما را از ویژگی های جدیدش مطلع می سازد. گوگل در حال حاضر پاسخی برای خودش دارد، اما این راهکار به شکل یک اپلیکیشن نیست؛ دست کم تا کنون بدین صورت نبوده است.

Android.com حالا بخش Tips and Tricks را دارد که کاربر را از تمام ویژگی های اصلی Android برخوردار می کند. خود آموزهای کوچک در طبقه بندی هایی به شرح ذیل تقسیم بندی می شوند: امنیت، صدا، عکس، باتری، سفارشی سازی، اپلیکیشن ها و تنظیمات که در مجموع ۵۳ Tips در میان آن ها قرار دارد. این آموزش ها به شما یاد خواهند تا که چطور تنظیمات خودتان را تغییر دهید. عکس هایتان را ذخیره کنید و در مواردی که آن ها از بین یا به سرقت می روند از آن ها حفاظت کنید. به شما توصیه می کنند از چه نوع صدایی استفاده کنید و چه گزینه های سفارشی سازی را از Android ذخیره کنید.

بنابراین اگر تصمیم گرفتید از این به بعد به جای iphone از Android استفاده کنید شما می توانید از این وب سایت زیر برای نشر دانش به طور سریع استفاده کنید.

ارسال نظر