سیستم عامل Wear OS 2.1 گوگل در اختیار کاربران قرار گرفت

رسانه کلیک - شرکت گوگل سیستم عامل Wear OS 2.1 را عرضه کرد. این نسخه از سیستم عامل پوشیدنی گوگل تغییراتی را در طراحی خود تجربه می کند.

سیستم عامل Wear OS 2.1 گوگل در اختیار کاربران قرار گرفت

گوگل در ماه آگوست سال جاری میلادی سیستم عامل Wear OS را معرفی کرد. امروز این غول جستجوی اینترنتی، سیستم عامل Wear OS 2.1 را در اختیار کاربران قرار داد.

ساعت های هوشمند زیادی از این سیستم عامل پشتیبانی می کنند. تمام اسمارت واچ های مجهز به Android Wear 2.0 که تا به حال معرفی شده اند و ساعت هایی که به این نسخه از این سیستم عامل پوشیدنی گوگل بروزرسانی می شوند، نسخه جدید Wear OS را دریافت می کنند.

محصولاتی مانند ال جی G واچ، سامسونگ گیر Live، نسل اول موتو 360 ، سونی اسمارت واچ 3 و ایسوس ZenWatch این نسخه از سیستم عامل پوشیدنی گوگل را دریافت نمی کنند.

سیستم عامل WearOS نحوه ارتباط کاربران با ساعت های هوشمند را تغییر داده است. کاربر با کشیدن انگشت خود به سمت بالا می تواند به تنظیمات سریع دسترسی پیدا کند. در صورتی که انگشت خود را به سمت پایین بکشید، نوتیفیکیشن ها در اختیار شما قرار می گیرد.

سیستم عامل Wear OS 2.1

سوایپ به سمت چپ باعث اجرای اپلیکیشن Google Fit می شود و در صورت سوایپ به سمت راست، گوگل اسیستنت به فرامین کاربر گوش می دهد. در منو گوگل اسیستنت شاهد حضور اطلاعات Google Discover هستیم.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با زمان دریافت این بروزرسانی توسط تمام ساعت های هوشمند قادر به پشتیبانی از آن، اظهار نظر قطعی کرد. انتظار می رود تا چند روز آینده، سیستم عامل Wear OS 2.1 در اختیار تمام کاربران قرار بگیرد.

اپل به تازگی از اپل واچ سری 4 به صورت رسمی رونمایی کرده است ( اپل واچ 4 معرفی شد؛ پزشکی در دستان شما ). به نظر می رسد گوگل برای رقابت با ساعت هوشمند اپل تصمیم به عرضه نسخه جدید سیستم عامل پوشیدنی خود گرفته است.

ارسال نظر