گوگل به اشتباه تصاویر گوشی پیکسل 4A را منتشر کرد

رسانه کلیک - در وب‌سایت کانادایی شرکت گوگل، تصاویری از گوشی پیکسل 4A به اشتباه در صفحه Nest WIFI منتشر شد و بعد از مدت کوتاهی تصاویر پاک شد. 

گوگل به اشتباه تصاویر گوشی پیکسل 4A را منتشر کرد

شرکت گوگل به صورت تصادفی رندری رسمی از گوشی پیکسل 4A که مدت‌هاست منتظر رونمایی رسمی از آن هستیم را در سایت رسمی گوگل در کشور کانادا منتشر کرد؛ البته به سرعت متوجه اشتباه خود شدند و عکس‌ها را حذف کردند. آن‌ها به اشتباه تصاویر این گوشی را در صفحه Nest WIFI منتشر کرده بودند.

تاکنون عکس‌ها و ویدیوهای زیادی از گوشی پیکسل 4A در اینترنت منتشر شده بود؛ اما هیچ تصویری از طرف شرکت گوگل منتشر نشده بود. همان طور که در این عکس مشخص است، این گوشی یک دوربین سلفی دارد که در سمت چپ نمایشگر تعبیه شده است و یک دوربین اصلی دارد که به همراه فلش در قاب پشتی گوشی قرار دارند. سنسور اثر انگشت نیز در قاب پشتی قرار دارد.

پیکسل 4A

تاریخ درج شده روی گوشی پیکسل 4A داخل تصویر، ۱۲ ماه می است و این به این معنا است که شرکت گوگل قصد داشته از این گوشی هوشمند در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود رونمایی کند. این رویداد به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد اما می‌توان انتظار داشت که شرکت گوگل به زودی از این گوشی هوشمند رونمایی کند. همچنین این گوشی در ماه گذشته، تائیدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا را دریافت کرده و این موضوع نیز تایید می‌کند که رونمایی رسمی و عرضه این گوشی به بازار، نزدیک است.

ارسال نظر