هدفون پیکسل بادز گوگل با امکانات و رنگ‌های جدید در ماه آگوست عرضه خواهد شد

رسانه کلیک - شرکت گوگل قصد دارد ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را به هدفون جدید پیکسل بادز گوگل اضافه کند و این هدفون احتمالا در ۴ رنگ جدید در ماه آینده عرضه خواهد شد. 

هدفون پیکسل بادز گوگل با امکانات و رنگ‌های جدید در ماه آگوست عرضه خواهد شد

شرکت گوگل قصد دارد ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را به هدفون جدید پیکسل بادز گوگل اضافه کند. گوگل همیشه این کار را برای دستگاه‌های پیکسل خود انجام می‌دهد و اکنون برای اولین بار این بروزرسانی را برای پیکسل بادز خود انجام می‌دهد.

بر اساس این گزارش، هنوز مشخص نیست که دقیقا چه امکاناتی به پیکسل بادز اضافه خواهد شد اما به احتمال زیاد تنظیمات جدیدی برای بهبود کیفیت صدای این هدفون و ویژگی صدای انطباقی (برای کم و زیاد کردن صدای هدفون بر اساس صدای محیط اطراف) به پیکسل بادز گوگل اضافه خواهد شد.

همچنین ممکن است عمر باتری این دستگاه را افزایش دهد و مشکلات مربوط به قطع شدن بلوتوث دستگاه که برخی از کاربران آن را گزارش کرده بودند را برطرف کند.

بر اساس توییتی در صفحه @madebygoogle هدفون پیکسل بادز در ماه آینده در ۴ رنگ‌ جدید سفید، مشکی، آبی و گلبهی رونمایی خواهند شد؛ اما به احتمال زیاد فقط رنگ سفید برای فروش آماده باشد.

با افزایش بازدید از گوشی‌های جدید پیکسل گوگل ( 4a و 5) و سخت‌افزار Nest در هفته های اخیر ، ممکن است رویداد MadeByGoogle نزدیک‌تر از چیزی که تصور می‌کنیم باشد. رویداد Google معمولا در ماه اکتبر است؛ اما ممکن است امسال شاهد این موضوع باشیم که سخت‌افزار Google زودتر از این تاریخ رونمایی شود.

ارسال نظر