مشخصات دوربین حرکتی گوپرو هیرو ۶ فاش شد؛ اسلوموشن جادویی!

رسانه کلیک – اطلاعات جدیدی در رابطه با دوربین های حرکتی (Action Cam) جدید گوپرو مدل هیرو ۶ منتشر شده است که از قابلیت فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه این دوربین حکایت دارد.

مشخصات دوربین حرکتی گوپرو هیرو ۶ فاش شد؛ اسلوموشن جادویی!

آخرین اطلاعات گوشی‌های هوشمند همواره پای ثابت خبرهای افشایی در سایت های تکنولوژی بوده، ولی این روزها اکشن کم یا دوربین های حرکتی شرکت گوپرو به سوژه دست اول این وب‌سایت ها بدل شده است. دوربین جدید شرکت گوپرو، هیرو ۶ به‌زودی ارائه می‌شود و اطلاعاتی از این دوربین درز کرده است.

بر اساس خبرهای منتشر شده از منبعی در کانادا، دوربین گوپرو هیرو ۶ مشکی دارای قابلیت فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه است. یکی از قابلیت‌های جدیدی که به این دوربین اضافه‌ شده و فیلم‌برداران حرفه‌ای را راضی می کند، حالت فیلم‌برداری آهسته یا اسلوموشن آن است. کیفیت فیلم‌برداری اسلوموشن این دوربین ۱۰۸۰P با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه یا ۱۰ بار آرام تر از ریتم طبیعی زندگی است.

دوربین گوپرو هیرو 6

انتظار می‌رود گوپرو از پردازنده جدیدی در این دوربین استفاده کند تا کیفیت فیلم و عکس و همچنین عمر باتری افزایش پیدا کند. ورژن جدید گریپ لرزش گیر دوربین محبوب کارما گوپرو هم عرضه می‌شود.

بر اساس خبرهایی که به گوش می‌رسد دوربین‌های گوپرو هیرو ۵ مشکی و هیرو ۵Session امسال حراج می‌شوند و به‌احتمال‌ زیاد این تغییر قیمت شامل حال دوربین ۳۶۰ درجه فوسیون هم می‌شود. تنها پرچم‌دار گوپرو در سال ۲۰۱۷، هیرو ۶ خواهد بود.

دوربین گوپرو هیرو 6

بیشتر خبرها تاریخ ۲۸ سپتامبر را برای عرضه دوربین gopro hero 6 در نظر گرفته‌اند. قیمت‌های در نظر گرفته‌ شده برای این دوربین ورزشی شرکت گوپرو ۶۴۹ دلار کانادا است.

گفتنی است؛ شرکت گوپرو هنوز هیچ خبری در تائید اطلاعات ارائه‌ شده منتشر نکرده ولی با توج به اینکه گوپرو هیرو ۵ در سپتامبر ۲۰۱۶ معرفی شد، انتظار می‌رود هیرو ۶ هم در سپتامبر ۲۰۱۷ عرضه شود.

ارسال نظر