چگونه Gorilla Glass به زندگی روزمره ما راه پیدا خواهد کرد

حدودا پنج سال پپش بود که شرکت (Corning)سازنده شیشه های محافظ Gorilla Glass که اخیرا در تمامی گوشی های هوشمند از آن استفاده می شود در یک ویدئوی تبلیغاتی اعلام کرد که در آینده ای نزدیک همه چیز از جنس شیشه خواهد بود.

چگونه Gorilla Glass به زندگی روزمره ما راه پیدا خواهد کرد

به گزارش کلیک، شرکت Corning تمرکز خود را در نمایشگاه CES امسال بر روی این ایده تبلیغاتی گذاشته است.احتمالا گوریلا گلاس بیشترین صفحه ای است که در روز به وسیله گوشی های هوشمند خود با آن سر و کار داریم ولی شرکت Corning نوید این امر را داده است که در آینده نزدیک وسائل بیشتری از این شیشیه محافظ استفاده می کنند.

در طراحی داخلی این اتومبیل از Gorilla Glass استفاده شده است. شیشه جلویی و کنسول وسط این خودرو از جنس این شیشه محافظ است.استفاده از این شیشه در جلو خودرو باعث دید بهتر می شود به همین دلیل است که کمپانی FORD در نسل جدید خودرو های GT خود از این شیشه استفاده خواهد کرد.علاوه بر این شیشه گوریلا گلاس قابلیت انعاط پذیری بسیار زیادی دارد که به بهتر شدن ارگونومی خودرو کمک میکند. IMG_0721.0

یخچال های با صفحه های نمایش لمسی بزرگ در CES امسال خودنمایی میکنند و شرکت Corning بر این باور است که باید از این شیشه محافظ برای افزایش طول عمر این محصولات استفاده شود.

IMG_0707.0

همچنین گوریلا گلاس گزینه مناسبی برای صفحه های نمایشی لمسی بسیار بزرگ است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در این صفحه نمایش دیواری بزرگ که در آن از 10 صفحه نمایش 55 اینچی استفاده شده،از این شیشه محافظ استفاده شده است.

IMG_0713.0

این تصویر یک ویترین شرکت پوشاک Under Armour آمریکایی است. این ویترین که لمسی بوده قابلیت های فراوانی دارد.

IMG_0731.0

ارسال نظر