ثبت ابداعات سبز باورنکردنی در هفته ای که گذشت

هواپیما با سوخت ترکیبی خورشیدی و زیستی، اولین پرواز بدون کربن خود را بر فراز اقیانوس اطلس در ماه ژوئن اجرا خواهد کرد.

ثبت ابداعات سبز باورنکردنی در هفته ای که گذشت

به گزارش کلیک٬ یک هواپیما با سوخت های ترکیبی خورشیدی و زیستی در ماه ژوئن با اتمام اولین پرواز بدون کربن خود بر فراز اقیانوس اطلس در تاریخ ثبت خواهد شد. ما همچنین یک exosuit زیر آبی باور نکردنی را مشاهده کردیم که اجازه می دهد تا بر فراز اقیانوس مانند مرد آهنین پرواز کنید. در سایر اخبار حمل و نقل، مکزیکو سیتی بیش از یک میلیون خودرو را به دلیل افزایش سطوح آلودگی هوا ممنوع کرد و یک شرکت سوئدی یک دوچرخه با سوخت قهوه شگفت انگیز ساخت که مه دود شهر را تسویه می کند.

صحرای بزرگ آفریقا آخرین جایی است که شما توقع دارید در آن یک مزرعه در حال رویش بیابید، اما تونس در حال سرمایه گذاری ۳۰ میلیون دلاری روی یک پروژه پیشگام است که انرژی خورشیدی، مواد غذایی و آب شیرین تولید کند. آیا شما همیشه می خواستید یک باغ داشته باشید، اما فضا نداشتید؟ IKEA به تازگی باغ های سرپوشیده راه اندازی کرده که به شما امکان رشد مواد غذایی در تمام طول سال را می دهد. حتی اگر اتاق شما هیچ پنجره ای نداشته باشد، هنوز هم می توانید گیاهان را پرروش دهید: این چراغ های آویز شگفت انگیز را هنگامی که نور گلخانه را دو برابر می کنند بررسی کنید. طراح الیزابت اسپانتی یک جوانه"Chia Vest" با پوشش را که اکسیژن تازه تولید می کند و سموم و آلاینده را جذب می کند، ایجاد کرد.

در اخبار طراحی و تکنولوژی، الید یک توپ جادویی ساخته که می تواند آتش را در یک لحظه خاموش کند. طراح هلندی دان روزگاردی، توربین های بادی مجهز به چراغ های لیزری برای خلق یک صحنه هنر مسحور ساخته است. لندن گله ای از کبوتر مجهز به حسگر پشتی کوچک برای ردیابی آلودگی آزاد کرده است. و مالدیو به تازگی بزرگترین رستوران زیر آبی را در جهان راه اندازی کرده است.

منبع: engadget

ارسال نظر