حالت تک نفره بازی «گرن توریسمو اسپورت» تایید شد

رسانه کلیک – حالت تک نفره در گرن توریسمو اسپورت تا یک ماه آینده منتشر می‌شود و سونی امکان بازی به صورت آفلاین را برای گیمرها موجود خواهد کرد.

حالت تک نفره بازی «گرن توریسمو اسپورت» تایید شد

حالت تک نفره در گرن توریسمو اسپورت که قرار است با نام GT League در اختیار کاربران قرار بگیرد، در حقیقت بخشی از مجموعه آپدیت های ماه دسامبر به حساب می‌آید که بر اساس GT Mode منتشر شده در نسخه های قبلی گرن توریسمو طراحی شده است.

در این آپدیت گیمرها و علاقه مندان به این بازی می‌توانند در مسابقات گوناگون با سطح دشواری مختلف از ابتدایی تا حرفه شرکت کنند. با این حال خبر نه چندان خوشایند این است که همچنان برای اجرای حالت تک نفره در گرن توریسمو اسپورت اتصال به اینترنت الزامی است که در نتیجه آن، تنها گیمرهایی که نسخه قانونی گرن توریسمو اسپورت را برای کنسول پلی استیشن 4 تهیه کرده اند، قادر به اجرای حالت تک نفره خواهند بود.

گرن توریسمو اسپورت از همین حالا و در حالت بازی چند نفره بیش از 26 میلیون ساعت گیم پلی به صورت جهانی دارد. با این حال پولی فونی دیجیتال به عنوان توسعه دهنده این بازی اختصاصی، به دلیل درخواست های مکرر گیمرها این حالت را در آپدیت بعدی موجود کرده است.

در آپدیت رایگان گرن توریسمو اسپورت که تا ماه آینده منتشر می‌شود، قرار است 12 ماشین جدید شامل فراری اف 40، فراری انزو، نیسان اسکای لاین GT-R V و لامبورگینی LP400 به بازی اضافه شود.

علاوه بر این توسعه دهنده این بازی تصمیم دارد تا ماه مارس 2018 نزدیک به 50 اتومبیل جدید را به گرن توریسمو اسپورت اضافه کند. این شرکت همچنین تایید کرده است که مسیرهایی جدید را نیز در آپدیت های آتی به بازی اضافه می‌کند. اخبار منتشر شده از طرف سونی حاکی از آن است که پیش از آپدیت ماه دسامبر، قرار است سه اتومبیل جدید در تاریخ بیست و هفتم نوامبر (6 آذر) به این بازی اضافه شود.

منبع: ubergizmo

ارسال نظر