The Last of Us را به بازی GTA V بیاورید

بدون تردید دو عنوان بی نظیر The Last of Us و Grand Theft Auto V بهترین های بازی های ویدیویی تاریخ محسوب می شوند. بازی آخر الزمانی آخرین ما مدت ها پیش به صورت انحصاری برای کنسول های کمپانی سونی منتشر شد و توانست نظر تمامی منتقدان و بازی بازها را جلب کند. عنوان GTA V نیز مدت ها پیش برای تمامی پلتفرم ها عرضه شد. همیشه پس از عرضه بازی های جدید فرانچایز جی تی ای وی، برنامه نویسان و گیمرها مدهای جدیدی را برای این بازی طراحی و تولید می کنند که در جدیدترین این مدها، یک مد کاملا جالب و زیبا طراحی شده است. اگر یکی از طرفداران این دو بازی هستید، این خبر را از دست ندهید چرا که مدتی پیش مد جدیدی برای بازی جی تی ای وی منتشر شده است که گیمرها و بازی بازها به کمک این مد می توانند دنیای آخر الزمانی بازی The Last of Us را به بازی Grand Theft Auto V بیاورند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

The Last of Us را به بازی GTA V بیاورید

عنوان GTA V نیز مدت ها پیش برای تمامی پلتفرم ها عرضه شد. همیشه پس از عرضه بازی های جدید فرانچایز جی تی ای وی، برنامه نویسان و گیمرها مدهای جدیدی را برای این بازی طراحی و تولید می کنند که در جدیدترین این مدها، یک مد کاملا جالب و زیبا طراحی شده است. اگر یکی از طرفداران این دو بازی هستید، این خبر را از دست ندهید چرا که مدتی پیش مد جدیدی برای بازی جی تی ای وی منتشر شده است که گیمرها و بازی بازها به کمک این مد می توانند دنیای آخر الزمانی بازی The Last of Us را به بازی Grand Theft Auto V بیاورند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بازی The Last of Us که به صورت انحصاری برای کنسول های پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 منتشر گردیده، توانست به موفقیت های بسیار زیادی دست یابد و در مراسم های مختلفی به عنوان بهترین بازی انتخاب شود. در کنار این بازی، بازی Grand Theft Auto V نیز توانست فروش بالایی را تجربه کند و گرافیک خارق العاده محیط آن، حس زیبایی را به بازی بازها منتقل کند.

بدون شک علاوه بر داستان زییای بازی The Last of Us، محیط این بازی نیز به خوبی طراحی شده و زیبای خاصی را به گیم پلی بازی بخشیده بود. همین علت باعث شده تا برنامه نویسان مد جدیدی را برای بی نظیر Grand Theft Auto V تولید کنند که به کمک این مد محیط بازی The Last of Us، جایگزین محیط بازی Grand Theft Auto V می شود و شما می توانند در محیط جنگلی بازی جی تی ای وی را تجربه کنید.

البته بسیاری از گیمرها و کاربران معتقد هستند که اضافه شدن مد به بازی، باعث خراب شدن بازی می شود و مشکلات بسیار زیادی را به همراه دارد. تا به امروز مشکلات خاصی از این مد جدید گزارش داده نشده است و اگر مشتاق هستید که این مد زیبا را دریافت کنید، می توانید با مراجعه به این وب سایت ، مد را دانلود و سپس تجربه کنید. اگر این مد مورد پسند شما بود، می توانید مد شخصیت جوئل را نیز دریافت کنید. برای دریافت مد این شخصیت اینجا کلیک کنید.

لازم به ذکر است که بازی فوق العاده The Last of Us توسط استودیوی ناتی داگ توسعه یافته و در تاریخ 14 ژوئن سال 2013 برای پلتفرم پلی استیشن 3 منتشر گردید. پس از گذشت چند ماه، نسخه بازسازی شده این بازی برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. همچنین بازی بی نظیر Grand Theft Auto V ابتدا در تاریخ 13 سپتامبر سال 2013 برای پلتفرم های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شد و در تاریخ 18 نوامبر سال 2014 برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) و همچنین رایانه های شخصی توسط راک استار وارد بازار شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص مد جدید بازی Grand Theft Auto V چیست؟ آیا شما این مد را دریافت خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر