عنوان GTA: Liberty City Stories برای سیستم عامل iOS منتشر شد

عنوان محبوب و دوست داشتنی Grand Theft Auto مدت هاست که توسط کمپانی راک استار منتشر می شود.

عنوان GTA: Liberty City Stories برای سیستم عامل iOS منتشر شد

این عنوان تا چند سال گذشته فقط برای کنسول های و کامپیوترهای شخصی منتشر می شد اما خوشبختانه با عرضه گوشی های هوشمند و قدرتمند بودن این اسمارت فون ها، کمپانی راک استار تصمیم گرفت تا عناوین Grand Theft Auto را برای گوشی های لمسی نیز منتشر کند. به تازگی طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی راک استار بازی GTA: Liberty City Stories را برای سیستم عامل ای او اس منتشر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه بزرگ کلیک باشید.

به گزارش کلیک ،امروز کمپانی راک استار به صورت رسمی بازی GTA: Liberty City Stories را برای سیستم عامل ای او اس کمپانی اپل منتشر کرد و همچنین این کمپانی نامدار اعلام کرد که بزودی بازی GTA: Liberty City Stories را برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر خواهد کرد.

بنا به گفته های کمپانی بزرگ راک استار، بازی GTA: Liberty City Stories با نورپردازی و سایه های واقعی تر، بافت های بروز رسانی شده، دید وسیع تر نسبت به گذشته، عملکرد بهتر و بهینه شده برای اسمارت فون ها و تبلت های لمسی، قابلیت اشتراک گذاری فایل ها و سیو بازی ها بین اسمارت فون و گجت های مختلف توسط شبکه Social Club، پشتیبانی از قابلیت لمس سه بعدی گوشی های کمپانی اپل و آیتم های دیگر، دوباره طراحی شده است.

قابلیت های موجود در این نسخه :

  • شخصیت و کاراکترهای جدید
  • بافت و رزولوشن و وضوح بالا
  • نورپردازی و سایه های طبیعی تر
  • اجرا بازی با 60 فریم بر ثانیه بر روی دستگاه های iPhone 6s, iPhone 6s Plus & iPad Pro
  • میدان دید وسیع و گسترده تر نسبت به گذشته
  • پشتیبانی از لمس همزمان و لمس سه بعدی صفحه نمایش های کمپانی اپل
  • ذخیره سازی اطلاعات بازی در حساب کاربری شبکه سوشال کلاب و امکان استفاده از اطلاعات در دستگاه های دیگر
  • پشتیبانی از صفحه نمایش رتینا در تبلت iPad Pro
  • پشتیبانی از کنترل فیزیکی
  • پشتیبانی از موسیقی متن و امکان شخصی سازی آن

اگر شما یکی از طرفداران و گیمرهای بازی بی نظیر Grand Theft Auto هستید، می توانید به حساب کاربری خود در شبکه سوشال کلاب کمپانی راک استار مراجعه کنید و این بازی را تجربه کنید. همچنین اگر بازی GTA: Liberty City Stories را تجربه کنید، کمپانی راک استار یک لباس جدید در بازی پرطرفدار GTA Online به صورت رایگان به شما هدیه خواهد کرد که شما می توانید با پوشیدن این لباس علاقه خودتان را نسبت به سری محبوب Grand Theft Auto نشان دهید.

شایان به ذکر است که بازی GTA: Liberty City Stories هم اکنون با قیمت 6.99 دلار در فروشگاه اپل استور برای گوشی های هوشمند و تبلت های کمپانی اپل (iPhone 5 & 6 Series, iPod Touch 6th gen, iPad 4th gen, iPad Air/Air 2, iPad Mini 2/3/4, و iPad Pro) در دسترس می باشند.

در پایان دیدگاه شما در خصوص بازی GTA: Liberty City Stories چیست؟ آیا شما این بازی را تجربه خواهید کرد؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: itunes و vg247

ارسال نظر