بسته الحاقی The After Hours بازی GTA Online به زودی منتشر می شود

رسانه کلیک - بر اساس بیانیه جدید شرکت سرشناس «راک استار گیمز»، بازیکنان و گیمرها از روز سه شنبه 2 مرداد می توانند بسته الحاقی The After Hours بازی GTA Online را بر روی تمامی پلتفرم ها تجربه کنند.

بسته الحاقی The After Hours بازی GTA Online به زودی منتشر می شود

در ماه گذشته، شرکت نامدار راک استار گیمز از امکان راه اندازی کلاب شبانه در بخش آنلاین بازی Grand Theft Auto V خبر داد که مدیریت آن، شغل جدید و صدالبته مناسب و پردرآمدی برای بازیکنان به شمار می رود. از طرف دیگر، ارتقای این کلوپ شبانه به کمک استخدام کارکنان و DJ های جهانی و تشکیل شبکه جنایی از ویژگی های مهیج و جالب این شغل تازه است که منجر به افزایش سرمایه شما در بازی می شود.

حال این شرکت به تازگی از جدیدترین و بسته الحاقی بازی به نام The After Hours رونمایی کرده است که این به‌روزرسانی بزرگ، قابلیت راه اندازی و مدیریت کلاب های شبانه را به بازی GTA Online اضافه می کند. در کنار این شغل تازه، شخصیت محبوب تونی پرنس (Tony Prince)، یکی از کارکترهای بازی GTA IV، از شهر لوس سانتوس سر در می آورد که برای راه اندازی کلاب شبانه باید با آن همکاری کنید و به نوعی شریک تجاری آن شوید.

به گفته شرکت راک استار گیمز، بسته الحاقی The After Hours بازی GTA Online در روز سه شنبه 2 مرداد ماه سال 97 (24 جولای سال جاری میلادی) در قالب یک به‎‌روزرسانی بزرگ بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

ذکر این نکته مهم است که هدف از برگزاری و راه اندازی کلاب های شبانه صرفا برای کسب درآمد و افزایش سرمایه نیست، بلکه این مراکز یکی از متمرکزترین شبکه جنایی شهر سن آندرس به شمار می رود که با استفاده از دی جی های مشهور جهانی نظیر The Black Madonna و Solomun می توانید جنایت های خونینی را در این شهر درخشان مرتکب شوید.

سازندگان درباره بسته الحاقی The After Hours بازی GTA Online توضیح می دهند:

لوس سانتوس شهری مملو از چراغ های درخشان و اسرار کثیفی است که شب های طولانی دارد. حال در بازی GTA Online: The After Hours شب ها طولانی تر، چراغ ها درخشان تر و اسرار نیز کثیف تر می شود. در این میان، با مدیر افسانه ای اماکن تفریحی یعنی شخصیت تونی پرنس (Tony Prince) برای بازگشایی یک کلوپ شبانه با سطح بالا و به همراه دی جی (DJ) های جهانی همکاری کنید و در نهایت به مدیریت این کلوپ شبانه بپردازید. دی جی هایی از جمله Solomun, Tale Of Us, Dixon و The Black Madonna که از آن ها می توانید برای تشکیل متمرکزترین شبکه جنایی شهر سن آندرس استفاده کنید. شبکه ای که این شهر تا به امروز مشابه آن را به خود ندیده است.

در ادامه، شرکت راک استار گیمز در رابطه با شغل و کسب و کار جدید به لطف راه اندازی کلوپ های شبانه اعلام کرد:

کلوپ های شبانه یک پوشش فوق العاده برای سایر فعالیت هایی که هم اکنون مشغول انجام آن هستید، محسوب می شود. از این رو، به عنوان یک شریک تجاری از نقطه صفر شروع به کار کرده و یک کلوپ شبانه بی نظیری را راه اندازی کنید. پس از راه اندازی کلوپ شبانه خود، به تمامی DJ ها کمک کنید تا بهترین نمایش های ممکن خود را اجرا کنند. تجارت خود از کلوپ شبانه را با برگزاری، راه اندازی، طراحی و استخداک کارکنان، ارتقا دهید. هرچقدر کلوپ شبانه شما محبوب تر شود، دیوار امنیتی شما نیز به همان سرعت تکمیل خواهد شد. مدیریت همواره شغل مناسب و صادقی است؛ یک روش صحیح و خارق العاده برای حفظ درآمدها و سرمایه گذاری های بیهوده که از طریق Disruption Logistics, The Open Road, SecuroServ و Free Trade Shipping Co به دست می آید. بنابراین، به عنوان یک کسب و کار صحیح و سالم به کلوپ های شبانه نگاه کنید.

نکته جالب در خصوص بازی GTA V این است که این عنوان در ماه ژوئن سال جاری میلادی توانست لقب محبوب ترین و پرفروش ترین بازی کنسول پلی استیشن 4 را به نام خود ثبت کند. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت سونی، این اثر که بیش از چهار سال از انتشار آن می گذرد، در ماه ژوئن امسال بیشترین میزان فروش عناوین ویدیویی در فروشگاه پلی استیشن را به خود اختصاص داده و در صدر جدول پرفروش ترین بازی های این فروشگاه قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن 4 در ماه مذکور، بر روی این لینک کلیک کنید.

لازم به ذکر است؛ بازی ویدیویی پرطرفدار و استثنایی Grand Theft Auto V در ابتدا در تاریخ 26 شهریور ماه سال 92 (17سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۳) بر روی کنسول های نسل هفتم ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شد.

پس از معرفی کنسول های نسل هشتم، شرکت راک استار گیمز با ارتقای کیفیت و گرافیک فنی و بصری محیط بازی، این اثر بی نظیر را به دست دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ رساند. در نهایت، کاربران و دارندگان پلتفرم پی سی نیز پس از درخواست های مکرر، از روز 24 فروردین ماه سال 94 (14 آوریل سال میلادی 2014) قادر به تجربه این عنوان بر روی پلتفرم رایانه شخصی شدند.

در حال حاضر، نسخه استاندارد بازی Grand Theft Auto V با قیمت 29.99 دلار در فروشگاه های استیم، سوشال کلاب، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو به فروش می رسد.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بسته الحاقی The After Hours بازی GTA Online چیست؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را پس از تجربه این بسته الحاقی و راه اندازی کلاب شبانه با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر