تخفیف 40 درصدی بازی GTA V در شبکه استیم

اگر شما از آن دسته گیمرهایی هستید که هنوز موفق به خرید بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر شخصی نشده اید، عجله کنید! تخفیف های بزرگ استیم فرصت خوبی برای شما خواهد بود.

تخفیف 40 درصدی بازی GTA V در شبکه استیم

رمز جی تی ای وی

به گزارش کلیک ،شبکه بزرگ استیم در روزهای آخر سال میلادی تخفیف های بزرگی را برای کاربران خود قرار می دهد که این روزها فرصت خوبی برای گیمرها محسوب می شود. به تازگی شبکه استیم عنوان محبوب و خارق العاده Grand Theft Auto V را با تخفیف 40 درصدی به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

عجله کنید! تخفیف 40 درصدی بازی Grand Theft Auto V فقط تا روز 18 دسامبر قابل دسترس است و شما هم اکنون می توانید به جای پرداخت 59.99 یورو، با پرداخت 35.99 یورو بازی Grand Theft Auto V را از فروشگاه شبکه استیم برای کامپیوتر شخصی خود خریداری کنید و از این بازی لذت ببرید.

بدون شک عنوان Grand Theft Auto V یکی از بهینه ترین بازی های سال 2015 برای کامپیوترهای شخصی ترقی می شود. متاسفانه استودیوی Take-Two تمام تلاش خود را می کند تا ماد های بسیار جذاب بازی Grand Theft Auto V را حذف کند!

بنا به خبرها و اطلاعات منتشر شده، کمپانی نامدار راک استار نیز بزودی آپدیت بزرگی را برای عنوان Grand Theft Auto V منتشر کرده است که در این آپدیت تغییرات زیادی در بازی اعمال خواهد شد. این آپدیت با شماره 1.31 برای تمامی کنسول های نسل هشتم و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر شده است. برای کسب اطلاعات و مشاهده لیست تغییرات اینجا کلیک کنید.

شایان به ذکر است که بروز رسانی جدید بازی Grand Theft Auto V در تاریخ ۱۵ دسامبر سال ۲۰۱۵ مصادف با ۲۴ آذر ماه به صورت رایگان برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوترهای شخصی توسط راک استار منتشر شد و شما هم اکنون می توانید این بروز رسانی را به صورت رایگان دریافت کنید.

باید توجه داشته باشید که تخفیف های بسیار جذاب شبکه استیم یک فرصت عالی برای گیمرهاست! پس فرصت را از دست ندهید و اگر قصد خرید بازی Grand Theft Auto V را دارید هم اکنون اقدام کنید.

دیدگاه شما در خصوص تخفیف بی نظیر شبکه استیم چیست؟ آیا شما عنوان محبوب Grand Theft Auto V را خریداری خواهید کرد؟ حتما دیدگاه ها و نظرات خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

منبع: dsogaming

ارسال نظر