عکاسی با این اپلیکیشن دوربین 3 روز طول می‌کشد!

رسانه کلیک - اپلیکیشن دوربین Gudak Cam که این روزها محبوبیت زیادی در میان جوانان کره جنوبی و ژاپن پیدا کرده، سه روز زمان نیاز دارد تا  به قول خودش «تصویر را توسعه دهد»!

عکاسی با این اپلیکیشن دوربین 3 روز طول می‌کشد!

در چند سال گذشته به لطف اسمارت فون ها و اپلیکیشن دوربین نصب شده در آنها، روند عکاسی و ثبت لحظات و خاطرات گوناگون بسیار آسان شده است. کاربران به راحتی تلفن هوشمند خود را از جیب در می‌آورند و با یک یا چند اشاره به راحتی تصاویر را ثبت می‌کنند و به آسانی آن ها را ویرایش کرده و با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند.

در این وضعیت شاید طراحی یک اپلیکیشن دوربین که به سه روز زمان برای «توسعه تصویر» نیاز داشته باشد، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

اپلیکیشن دوربین Gudak Cam در حقیقت با هدف شبیه سازی دوربین های قدیمی یک بار مصرف کداک ساخته شده است. این اپلیکیشن می‌تواند 24 شات مختلف را ثبت کند و پس از آن نیاز به حداکثر 3 روز زمان برای پردازش تصاویر دارد.

اپلیکیشن Gudak Cam حتی پس از پر شدن ظرفیت 24 شات خودش به چندین ساعت زمان بیشتر برای تعویض فیلم عکاسی نیاز دارد و کاربر را مجبور به استفاده بهینه از قابلیت ثبت لحظات می‌کند. خصوصیت عجیب و منحصر به فرد این اپلیکیشن دوربین 0.99 دلاری باعث می‌شود تا کاربر به جای گرفتن ده ها عکس نه چندان زیبا، در ثبت لحظات دقت بیشتری به خرج دهد؛ درست مانند دورانی که هنوز اسمارت فون ها پا به عرصه وجود نگذاشته بودند.

علاوه بر این، اپلیکیشن یاد شده می‌تواند با ترفندهای مختلف، اصول زیبایی شناسی و عکاسی نسبتا حرفه ای را به کاربر یاد دهد تا عکس های گرفته شده با تلفن هوشمند، جلوه ای زیباتر نسبت به ده‌ها عکس گرفته شده توسط دیگر کاربرها پیدا کند.

جالب است بدانید که محدودیت های این اپلیکیشن دوربین نه تنها باعث کاهش تعداد کاربران آن نشده بلکه در حال حاضر این اپلیکیشن بیش از 1.3 میلیون کاربر فعال دارد.

این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای آیفون ها ارائه شده است و شما می‌توانید آن را از طریق این لینک از اپ استور دانلود کنید.

ارسال نظر