بسته‌ های Req بازی Halo 5 به صورت رایگان منتشر می شود

روزهای پایانی سال میلادی برای خریداران و حتی گیمرها روزهای خوبی می باشد چرا که در این ایام شاهد انتشار برخی DLC های رایگان و تخفیف های بسیار زیادی هستیم.

بسته‌ های Req بازی Halo 5 به صورت رایگان منتشر می شود

بدون شک یکی از محبوبترین بازی های ویدیویی بازی Halo 5: Guardians می باشد که روزانه گیمرهای زیادی مشغول تجربه این عنوان هستند. به تازگی استودیوی 343 Industries به صورت رسمی اعلام کرد که به مناسبت فرا رسیدن ایام کریسمس، بسته Req بازی Halo 5: Guardians را به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار خواهد داد.

به گزارش کلیک، استودیوی 343 Industries اخیرا اعلام کرد که کاربران و گیمرهای بازی Halo 5: Guardians می توانند با مراجعه به صفحه Req در وبسایت هالو، این هدیه ویژه را دریافت کنند. متاسفانه استودیوی 343 Industries اطلاعات زیادی از بسته Req منتشر نکرده است و هنوز مشخص نیست که محتویات این بسته چیست. ، اما اگر به بسته های منتشر شده گذشته نگاه کنیم، می توان پیش بینی کرد که در بسته جدید بازی Halo 5: Guardians شاهد اضافه شدن آیتم هایی همچون اسلحه های جدید، زره های جدید، پوسته ها و اسکین ها، خودروها و... به این عنوان باشیم.

در زیر می توانید متن اصلی منتشر شده توسط استودیوی 343 Industries را مطالعه کنید.

"امسال به مناسبت فرا رسیدن کریسمس، بسته های Req را به صورت رایگان برای گیمرهای بازی Halo 5: Guardian منتشرکردیم و این بسته ها را به گیمرها به عنوان هدیه می دهیم. پس وارد بازی Halo 5: Guardian شوید و هدیه های خودتان را باز کنید و از آن ها لذت ببرید. استودیوی 343 Industries سال جدید را به همه شما گیمرها تبریک می گوید."

همچنین لازم است بدانید که بسته الحاقی جدیدی با نام The Cartographer's Gift برای عنوان Halo 5: Guardians هم اکنون توسط استودیوی 343 Industries در حال ساخت می باشد. این بسته الحاقی نقشه های جدیدی را به بخش مولتی پلیر بازی هالو 5 اضافه خواهد کرد. علاوه بر آن در این بسته الحاقی شاهد 30 بسته جدید Req نیز خواهیم بود. متاسفانه تاریخ انتشار این DLC هنوز توسط کمپانی های سازنده و مایکروسافت مشخص نشده است. شایان به ذکر است که این بسته الحاقی به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که بازی بی نظیر Halo 5: Guardians در تاریخ 27 اکتبر سال 2015 مصادف با 5 آبان ماه سال 1394 به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان منتشر شد و شما هم اکنون می توانید این عنوان را خریداری کرده و آن را تجربه کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه های شما در خصوص بسته های Req بازی هالو 5 چیست؟ آیا شما هدیه های سال نو استودیوی 343 Industries را دریافت کرده اید؟ در این بسته شاهد اضافه شدن چه آیتم هایی به بازی Halo 5: Guardians بودید؟ دیدگاه های خودتان را دیگر کاربران رسانه کلیک درمیان بگذارید.

ارسال نظر