نسخه دموی رایگان بازی Halo Wars 2 منتشر شد

پس از انتشار نسخه نهایی بازی Halo Wars 2 برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه شخصی و عملکرد متوسط آن، امروز کمپانی نامدار مایکروسافت نسخه دموی این عنوان ویدیویی را به صورت رایگان برای پلتفرم پی سی منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه دموی رایگان بازی Halo Wars 2 منتشر شد

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، کمپانی مایکروسافت ماه گذشته به صورت رسمی بازی Halo Wars 2 را منتشر کرد. متاسفانه این عنوان نتوانست انتظارات منتقدان و حتی بازیکنان را برآورده کند و در رده عناوین متوسط سال قرار گرفت. حال رموندی ها برای جذب هرچه بیشتر بازیکن، تصمیم گرفتند تا نسخه دموی بازی را به صورت رایگان در ویندوز استور قرار دهند تا علاقه مندان به صورت محدود، چندین مرحله از بازی را سپری و در صورت تمایل، نسخه کامل آن را خریداری کنند.

نسخه دموی منتشر شده بازی Halo Wars 2، از لحاظ زمانی محدودیتی ندارد اما از لحاظ محتوا، محدود است. به عبارت دیگر، در این نسخه تنها اولین مرحله داستانی بخش تک نفره بازی قابل دسترس می باشد. در بخش مولتی پلیر (چند نفره) نیز فقط حالت Blitz Firefight قابل اجرا است. قطعا با تجربه این دو بخش، می توانید در خصوص خرید یا عدم خرید بازی قضاوت کنید. ناگفته نماند چندی پیش این دمو به صورت رسمی برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد و دارندگان کنسول نسل هشتم مایکروسافت نیز می توانند با مراجعه به فروشگاه ایکس باکس لایو، این بازی را به صورت رایگان دریافت و تجربه کنند.

جهت مراجعه به صفحه بازی Halo Wars 2 در ویندوز استور و دریافت آن، بر روی این نوشته کلیک فرمایید.

در ادامه قبل از دریافت بازی، باید به سیستم رایانه شخصی خود توجه کنید. بنا به اطلاعات گفته شده توسط سازندگان، برای اجرای بازی Halo Wars 2 در پلتفرم رایانه شخصی و در کمترین گرافیک ممکن، به پردازنده اینتل Core i5-2500 3.3GHz، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 650 با حافظه داخلی ۲ گیگابایت و رم ۶ گیگابایتی احتیاج خواهید داشت. همچنین میزان فضای خالی مورد نیاز جهت نصب بازی، ۲۵ گیگابایت اعلام شده است. البته حجم نسخه دموی بازی، ۱۶٫۷ گیگابایت می باشد. در زیر می توانید سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این عنوان را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰ - ورژن آپدیت سالانه (۶۴ بیتی)
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i5-2500 3.3GHz یا ای ام دیFX-4350
  • رم: ۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 650 یا ای ام دی Radeon HD 7750 MSI PMD 2GB DDR3 (با حافظه داخلی ۲ گیگابایت)
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۲
  • هارد دیسک: ۲۵ گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰ - ورژن آپدیت سالانه (۶۴ بیتی)
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i5-4690K 3.5GHz یا ای ام دیFX-8350
  • رم: ۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060 یا ای ام دی Radeon RX 480 (با حافظه داخلی ۴ گیگابایت)
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۲
  • هارد دیسک: ۲۵ گیگابایت

بدون شک یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین بخش بازی های ویدیویی، بخش مولتی پلیر و چند نفره آن است که متاسفانه در بازی Halo Wars 2، این بخش دارای مشکلاتی است. یکی از مشکلات عمده و اساسی آن، نبود بخش رتبه بندی است که سازندگان بزودی این بخش را در قالب یک بروز رسانی به بازی اضافه خواهند کرد.

شایان به ذکر است بازی Halo Wars 2 در تاریخ ۲۱ فوریه سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با ۳ اسفند ماه، برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد. به لطف برنامه Xbox Play Anywhere، این بازی به پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ نیز پورت و عرضه شد. از نمرات اخذ شده این بازی می توان به نمره ۶ از ۱۰ وب سایت گیم اسپات و ۷ از ۱۰ وب سایت IGN اشاره کرد. هم اکنون بازی هیلو وارز ۲ با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار در دو فروشگاه ویندوز استور و ایکس باکس وان قابل خریداری است. توجه داشته باشید که با خرید نسخه دیجیتالی بازی، نسخه پلتفرم دیگر به صورت هدیه در اختیار شما قرار می گیرد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره انتشار نسخه دموی بازی هیلو وارز ۲ چیست؟ آیا این عنوان ویدیویی توانسته انتظارات شما را برآورده کند؟ دیدگاه ها و نظرات خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر