الکامپ و لذت یادگیری با هم آموز در هر مکان و زمان

اوایل امسال بود که اپلیکیشن هم آموز به عنوان کامل ترین اپلیکیشن بومی آموزشی رونمایی شد و به سرعت توانست توجه عموم مردم را به خود جلب کند و مورد تحسین صاحب نظران قرار بگیرد.

الکامپ و لذت یادگیری با هم آموز در هر مکان و زمان

به گزارش کلیک، هم آموز به سرعت رشد کرد و توانست در مدت چند ماه به پلتفرمی برای آموزش الکترونیکی موسسات آموزشی تبدیل شود. پلتفرمی که برترین دوره های الکترونیکی بهترین موسسات کشور را به صورت جامع و در یک محل به علاقمندان یادگیری عرضه می کند.
هم اکنون سیستم آموزش الکترونیکی آریانا (هم آموز) در نسخه های موبایل، تبلت و وب به صورت سفارشی و با دوره های الکترونیکی آماده در موضوعات مختلف و با امکانات فراوان قابل راه اندازی برای سازمان ها است.
در هم آموز دوره ها دارای فرآیند آموزشی و روال یادگیری خاص خود هستند و ممکن است نیاز باشد فراگیر برای یادگیری بهتر در طول دوره آزمون بدهد و ارزیابی شود. علاوه بر این، هر دوره شامل نکات مهم و محتواهای جانبی (کتاب، فیلم و ..) هم هست که به یادگیری بهتر او کمک می کند. علاوه بر این سعی شده تا با الگوگیری و بهبود سیستم های آموزش الکترونیکی دنیا، واسط کاربری ساده و جذاب و در عین حال کاملی برای این اپلیکیشن طراحی و توسعه داده شود. در طراحی و توسعه هم آموز از مباحث بازی کاری (Gamification) بهره برده شده تا آموزش برای فراگیر لذتبخش تر شود. برای مثال نمایش نمودارهای روند پیشرفت در دوره و مطلع ساختن او در مورد اینکه مطابق زمانبندی پیش می رود یا خیر فراگیر را به طی کردن کامل دوره بیشتر ترغیب می کند.
برنامه کاربردی دانا هم به عنوان محصول مشترک گروه آریانا و اپراتور ایرانسل در نمایشگاه الکامپ امسال رونمایی شد. این سیستم جامع آموزش الکترونیکی گسترده ترین و متنوع ترین دوره های الکترونیکی را از طریق موبایل و وب به مخاطبان عرضه می کند.
لازم به ذکر است گروه پژوهشی صنعتی آریانا در نمایشگاه الکامپ امسال با هدف ارائه راه حل های نو در کسب و کارهای الکترونیکی حضور فعال دارد و به عرضه محصولات نرم افزاری، آموزشی و فرهنگی خود در این زمینه می پردازد. از کلیه علاقمندان به حوزه فناوری اطلاعات و کسب و کارهای الکترونیکی دعوت می شود جهت مشاهده و اطلاع از خدمات گروه آریانا و همچنین بررسی زمینه های مشارکت به غرفه این شرکت واقع در سالن 38، غرفه 441 (روبروی غرفه ایرانسل) مراجعه نمایند.

دریافت هم آموز به صورت مستقیم از کافه بازار

ارسال نظر