راه اندازی سامانه هوشمند حامی کار برای مشاغل موقت

<p>رسانه کلیک - وب‌سایت‌های فعال در حوزه کاریابی سنتی به سمت سرویس‌های نوین آزادکاری و فریلنسری پیش می‌روند. حامی کار نیز برای این که از این غافله عقب نماند، یک Bot تلگرامی راه اندازی کرده است. حامی کار در اقدامی خلاقانه، با راه اندازی سامانه هوشمند مشاغل موقت از طریق اپلیکیشن تلگرام، این امکان را برای همه فراهم نموده که با ثبت مهارت ها و توانمندی های خود در ربات تلگرام حامی کار بتوانند از فرصت های شغلی موقتی و پروژه ای مانند طراحی وب سایت، تولید محتوا، لوله کشی ساختمان، برق کاری، جوشکاری و ده ها شغل دیگر مطلع شده و به سادگی با کارفرمای مربوط ارتباط برقرار نمایند.</p> <p>همچنین همه افراد در هر کجای کشور می توانند با ثبت درخواست استفاده از خدمات افراد متخصصی نظیر نجار، تعمیرکار لوازم منزل، نصاب تجهیزات و موارد مشابه در ربات تلگرام حامی کار، به سرعت و به سادگی با این متخصصان ارتباط برقرار نمایند. برای استفاده از خدمات این سامانه هوشمند، کافیست با جستجوی عبارت hamikarbot@ در اپلیکیشن تلگرام از ربات تلگرام حامی کار استفاده نمایید.</p>

راه اندازی سامانه هوشمند حامی کار برای مشاغل موقت

حامی کار در اقدامی خلاقانه، با راه اندازی سامانه هوشمند مشاغل موقت از طریق اپلیکیشن تلگرام، این امکان را برای همه فراهم نموده که با ثبت مهارت ها و توانمندی های خود در ربات تلگرام حامی کار بتوانند از فرصت های شغلی موقتی و پروژه ای مانند طراحی وب سایت، تولید محتوا، لوله کشی ساختمان، برق کاری، جوشکاری و ده ها شغل دیگر مطلع شده و به سادگی با کارفرمای مربوط ارتباط برقرار نمایند.

همچنین همه افراد در هر کجای کشور می توانند با ثبت درخواست استفاده از خدمات افراد متخصصی نظیر نجار، تعمیرکار لوازم منزل، نصاب تجهیزات و موارد مشابه در ربات تلگرام حامی کار، به سرعت و به سادگی با این متخصصان ارتباط برقرار نمایند.
برای استفاده از خدمات این سامانه هوشمند، کافیست با جستجوی عبارت hamikarbot@ در اپلیکیشن تلگرام از ربات تلگرام حامی کار استفاده نمایید.

ارسال نظر