گوگل تغییرات جدیدی را در Hangouts اعمال می‌کند

خبر ها حاکی از این است که گوگل در صدد تغییر Hangouts برای برقراری تماس‌ها به صورت peer to peer  برآمده است. یک نوتیفیکیشن حاوی این خبر، هم‌اکنون برای کاربرانی که اقدام به برقراری تماس با یکی از مخاطبان خود می‌کنند، ظاهر می‌شود.

گوگل تغییرات جدیدی را در Hangouts اعمال می‌کند

یک نوتیفیکیشن حاوی این خبر، هم‌اکنون برای کاربرانی که اقدام به برقراری تماس با یکی از مخاطبان خود می‌کنند، ظاهر می‌شود.

به گزارش کلیک، این تغییر، تعداد مسیرهایی که نیاز است تماس شما از میان آن‌ها عبور کند، کاهش داده و به طور مطلوبی باعث بهبود کیفیت صدا و تصویر می‌شود. علاوه بر این، اعمال این تغییرات برای گوگل، فشار وارد شده بر سرورهای این شرکت را کاهش می‌دهد.

اما از سویی دیگر، ایجاد یک اتصال با این روش باعث افشا شدن آدرس آی‌پی شما شده که به نوبه خود می‌تواند تعیین موقعیت شما را برای دیگران امکان‌پذیر کند. برای اکثر مردم، این مسئله چندان بغرنج نیست، به طور مثال، مادربزرگ شما همیشه از محل زندگی شما باخبر است، اما اگر شما در حال انجام یک مذاکره باشید و بخواهید موقعیت خود را مخفی نگه دارید، این مسئله ممکن است برای شما ناخوشایند باشد.

در مواردی که Hangouts قادر به برقراری اتصال همتا به همتا نیست، این سرویس می‌تواند با استفاده از سرورها به عنوان واسط، به کار خود ادامه دهد. در هر صورت، در ورای تمام این تغییرات، اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، جای هیچ نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت.

منبع: androidpolice

ارسال نظر