Hawiki: دستیار اول تدوین گران حرفه ای

هاویکی مجموعه ای از پلاگین های پرکاربرد برای نرم افزارهای ساخت فیلم است که بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف می سازد.

Hawiki: دستیار اول تدوین گران حرفه ای

امروزه بسیاری از نرم افزارهای تدوین برای تکمیل امکانات خود به پلاگین احتیاج دارند. پلاگین ها معمولا امکانات

Hawiki Keyer: پلاگینی بسیار قدرتمند برای حذف پرده سبز و آبی (کروماکی) در هنگام تدوین است و کارایی بسیار بالایی در این زمینه دارد. به خصوص که دیگر نیازی به انتقال فایل به افتر افکت و استفاده از پلاگین های کروماکی این مجموعه ندارید و شما را از دست نرم افزارهای ثالث رهایی می بخشد. در این پلاگین، بخشی کارآمد برای کنترل لبه های برجسته باقی مانده از پرده کروماکی وجود دارد. این پلاگین علاوه بر فاینال کات پرو برروی Motion 5 نیز اجرا می شود.

Hawiki Auto Grade: نرم افزاری فوق العاده که به صورت اتوماتیک اقدام به تنظیم و تصحیح رنگ های ویدئو می نماید. همانطور که می دانید کار اصلاح رنگ، یک پروسه پیچیده محسوب می شود و برای انجام آن احتیاج به اطلاعات کامل و دانش فنی کافی دارید. اما نرم افزار هاویکی اتو گرید شما را از انجام مراحل طولانی و خسته کننده بی نیاز می سازد و در کوتاه ترین زمان به صورت خودکار بهترین رنگ را به شما پیشنهاد می کند. این پلاگین قابل اجرا برروی نرم افزارهای Final Cut Pro، Motion 5، Adobe Premiere و Adobe After Effects است. ایجاد رنگ هایی مشابه رنگ های سینمایی از ویژگی های این پلاگین است.

Hawiki Auto Match: این مورد یک شاهکار به حساب می آید. فرض کنید از رنگ یک فیلم سینمایی خوشتان آمده و قصد استفاده از آن در کلیپ یا فیلم خود دارید. این پلاگین با استفاده از سیستم پیشرفته تحلیلگر خود، اطلاعات رنگ دو فایل ویدئویی مختلف که اصطلاحا به آن Footage نیز می گویند را یکسان می کند. از این جهت شما حتی توانایی شبیه سازی رنگ فیلم های هالیوودی را دارید. این پلاگین قابل اجرا برروی نرم افزارهای Final Cut Pro، Motion 5، Adobe Premiere و Adobe After Effects است.

Hawiki Auto Split: این پلاگین میراثی از نرم افزار مشهور Tokyo Split Animator است که برای فاینال کات عرضه شده بود. بوسیله این پلاگین قادر به ایجاد تصاویر تکه تکه و جدا و متحرک سازی آن هستید. این پلاگین قابل اجرا برروی نرم افزارهای Final Cut Pro، Motion 5، Adobe Premiere و Adobe After Effects است.

Hawiki Color: پلاگینی فوق پیشرفته و سریع، با چهره ای جذاب برای درجه بندی و اصلاح رنگ است و تنها برای فاینال کات پرو طراحی شده است. Interface و ظاهر متفاوت این نرم افزار موجب شده تا کاربران زیادی از آن بهره ببرند. Hawiki Color بسیار انعطاف پذیر است و گزینه های بسیاری برای ایجاد و شخصی سازی رنگ ها در اختیار شما می گذارد.

Hawiki Style: هاویکی استایل همان بخش Style در نرم افزار Adobe Photoshop است که امکان افزودن جلوه های گرافیکی به متن یا لوگو را در فاینال کات پرو فراهم می کند و شما را از نرم افزارهای ثالث بی نیاز می سازد. به طور پیش فرض 75 استایل آماده درون این پلاگین وجود دارد و تغییر آن نیز به سادگی صورت می پذیرد.

ارسال نظر