آشپزخانه های مدرن، دشمن سلامتی انسان

لوازم الکتریکی، میدان های الکترومغناطیسی سمی ( EMFs )تولید می کنند. این میدان ها قادرند به صورت لایه لایه بر روی یکدیگر قرار گیرند و اشعه مضر تولید کنند. به همین دلیل آشپزخانه مرکز اشعه مضر EMF است.

آشپزخانه های مدرن، دشمن سلامتی انسان

به گزارش کلیک، میزان مجاز میلی گاوس در سه فوت که می توان در معرض آن قرار گرفت به میزان سه میلی گاوس برای یک مخلوط کن، چهار میلی گاوس برای ماشین لباسشویی، شش میلی گاوس برای سشوار و یا یک تلویزیون، و تا ۴۰ میلی گاوس برای یک جارو برقی می باشد.
خطر مایکروویو
با توجه به خطرات ناشی از اجاق های مایکروویو، دولت استانداردهای سختگیرانه ای برای مقدار انرژی که مایکروویو می تواند منتشر کند، تعیین کرده است. اما در این عصر ماکروویو، رفته رفته ضمانت وسیله کمتر و خطر آن بیشتر می شود. دیگر لوازم خانگی مرسوم نیز می توانند EMF ای مضر ایجاد کنند. اما شما می توانید برای ایمن تر کردن آشپزخانه خود اقدام کنید.

images
برخی از دانشمندان بر این باورند که فرکانس های بالای ۱۰ هرتز می توانند با فرآیندهای بدن تداخل ایجاد کنند و باعث خطرات بهداشتی بالقوه ای شوند . اما فرکانس در داخل یک اجاق مایکروویو ۲٫۴۵میلیارد هرتز است.
برای این گونه فرکانس ها، با ارائه ضمانت نامه در دولت، قوانینی در نظر گرفته شده است. اما با گذشت زمان و به خاطر سوء استفاده هایی انجام می شود، در رابطه با آن ضمانت ها نیز کاهلی می شود و قرار گرفتن زیاد در معرض امواج خطرناک ممکن است منجر به تضعیف سیستم ایمنی، آب مروارید، نقص های مادرزادی، سرطان و دیگر مشکلات سلامتی شود.
حتی اگر ضمانت نیز مورد بی اعتنایی قرار نگیرد، باز هم مایکروویو همانند لوازم دیگر شما را در معرض EMF قرار می داد. واحد EMFs میلی گاوس (mG) می باشد. سازمان حفاظت محیط زیست توصیه می کند که قرار گرفتن در برابر این امواج را به ۰٫۵ تا ۲٫۵ میلی گاوس (mG) محدود کنید. زمانی که شما به میزان سه فوت از مایکروویو فاصله دارید، به میزان ۲۵ میلی گاوس در معرض این امواج قرار می گیرید.
از خود و خانواده اتان محافظت کنید
شما مجبور نیستید بدون ماکروویو و یا دیگر لوازم مطلوبتان زندگی کنید. در عوض، شما می توانید خود و عزیزان خود را با انواع محصولات موثر و مقرون به صرفه با ایجاد فضایی ایمن محافظت کنید.
منبع:safespaceprotection

ارسال نظر