شمار قربانیان کرونا در ایران به 8 نفر رسید؛ تهران قرنطینه می شود؟

رسانه کلیک - به نظر می رسد سرعت شیوع ویروس کرونا در ایران بسیار بالاست. بر اساس جدیدترین آمار رسمی، شمار قربانیان کرونا در ایران به 8 نفر رسیده است.

شمار قربانیان کرونا در ایران به 8 نفر رسید؛ تهران قرنطینه می شود؟

تا دیروز 5 نفر در ایران به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده بودند و حال آمار جدیدی از سوی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس اعلام کیانوش جهان پور، 3 نفر دیگر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

شمار قربانیان کرونا در ایران

با توجه به آمار جدید، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایران به 8 نفر رسیده است. علاوه بر افزایش قربانیان، تعداد افراد مبتلا به این ویروس نیز افزایش داشته است. جهان پور به شناسایی 15 بیمار دیگر اشاره کرده که شمار مبتلایان در ایران را به 43 نفر می رساند. آمار مبتلایان جدید به شرح زیر است:

  • قم 7 نفر
  • تهران 4 نفر
  • گیلان 2 نفر
  • مرکزی 1 نفر
  • تنکابن 1 نفر

در حال حاضر تنها اطلاعات مربوط به 2 قربانی جدید منتشر شده است. یکی از این افراد اهل تهران بوده که در یکی از بیمارستان های تنکابن جان خود را از دست داده است. نفر بعدی ظاهرا در شهر اراک جان باخته است. در رابطه با نفر سوم اطلاعاتی منتشر نشده است.

علاوه بر افراد عادی، اعضای شورای شهر نیز شاید مبتلا به این ویروس باشند که این موضوع خود می تواند شمار قربانیان کرونا را در ایران افزایش دهد. در همین راستا محسن هاشمی قرنطینه شده است ( محسن هاشمی قرنطینه شد ). تا به امروز برخی کشورها مرز خود با ایران را بسته اند، چراکه ایرانیان این ویروس را به کشورهای دیگر منتقل کرده اند.

تهران قرنطینه می شود؟

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران درباره قرنطیه شهر تهران به علت ویروس کرونا گفت: «تا این لحظه بحثی از قرنطینه شهر تهران مطرح نشده است و وزارت بهداشت باید در مورد آن تصمیم‌گیری کند.»

وی افزود: «اگر تعداد مبتلایان به بیماری کرونا بیشتر شود حتما شهر قرنطینه خواهد شد.»

در حالی که این ویروس از شهر قم به شهرهای دیگر انتقال پیدا کرده است، برنامه ای برای قرنطینه شدن این شهر وجود ندارد، اما شاید تهران قرنطینه شود! نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ آیا وضعیت تهرانی بحرانی شده و شمار قربانیان کرونا در ایران افزایش پیدا می کند؟

ارسال نظر