پیامک های آموزشی درباره پیشگیری از کرونا ارسال می‌شود

رسانه کلیک - وزیر بهداشت در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره هماهنگی های لازم جهت ارسال پیامک های آموزشی توسط شرکت های اپراتور تلفن همراه به کلیه شماره های همراه موجود در کشور تاکید کرد.

پیامک های آموزشی درباره پیشگیری از کرونا ارسال می‌شود

به گزارش کلیک به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نامه ای به محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص هماهنگی های لازم جهت ارسال پیامک های آموزشی توسط شرکت های اپراتور تلفن همراه به کلیه شماره های همراه موجود در کشور که از سوی وزارت بهداشت به صورت فایل پیوست تهیه شده، تاکید کرد.

در این نامه آمده است: «همان گونه که مستحضرید با توجه به اهمیت پیشگیری در ابتلا و شیوع ویروس کرونا، نیاز به اطلاع رسانی جامع و کامل آحاد جامعه در زمینه روش های پیشگیری و رعایت بهداشت فردی و عمومی وجود دارد.

لذا به این منظور و جلوگیری از نشر اخبار کاذب و توصیه های غیر علمی لازم است کلیه موارد آموزشی و اطلاع رسانی از طریق وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی با همکاری و هماهنگی سایر وزارتخانه ها صورت پذیرد.

در این راستا پیامک های آموزشی به صورت فایل پیوست تهیه شده که باید در اسرع وقت و به صورت دوره ای توسط شرکت های اپراتور تلفن همراه به کلیه شماره های همراه موجود در کشور ارسال شود. خواهشمند است دستور فرمایید هماهنگی ها و اقدامات لازم در این زمینه هرچه سریعتر صورت پذیرد.»

ارسال نظر