5 روش ساده برای کاهش وزن با کمک آیفون

همراه کلیک باشید تا شما را با روش‌های مختلف کاهش وزن با کمک آیفون آشنا کنیم.

5 روش ساده برای کاهش وزن با کمک آیفون

کاهش وزن با کمک آیفون

دورنمای کاهش وزن ممکن است برای برخی افراد دشوار و سخت باشد. اما روش‌های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد که در تناسب‌اندام به شما کمک می‌کنند. اگر به دنبال تغییر سبک زندگی یا کم کردن وزن هستید، می‌توانید از گوشی آیفون برای رسیدن به این اهداف استفاده کنید.

همراه کلیک باشید تا شما را با روش‌های مختلف کاهش وزن با کمک آیفون آشنا کنیم.

کاهش وزن با پیگیری کالری مصرفی

اگر کالری مصرفی شما کمتر از کالری دریافتی باشد، بدن به سراغ سوزاندن چربی می‌رود. یکی از بهترین روش‌های کاهش وزن، پیگیری کالری دریافتی و تنظیم آن نسبت به انرژی مصرفی در طول روز (TDEE) است.

اپلیکیشن های Lose It! و MyFitnessPal به شما کمک می‌کنند به نحوی غذا بخورید که کالری دریافتی شما از TDEE بیشتر نشود. این برنامه‌ها میزان کالری خوراکی‌ها را به شما نشان می‌دهند. بدین ترتیب می‌توانید برنامه غذایی متناسبی را برای خود تهیه کنید.

کاهش وزن با کمک آیفون

کاهش وزن با روزه‌داری

روزه‌داری به معنی خوردن غذا در یک برهه زمانی خاص است تا بدین روش، بدن شما به جای آخرین وعده غذایی، از چربی ذخیره‌شده برای تأمین انرژی خود استفاده کند.

روزه گرفتن نیز یکی از روش‌های کاهش وزن با کمک آیفون و از طریق اپلیکیشن هایی مثل Fastic، Fasta و Zero است. با روزه‌داری به راحتی می‌توانید جلوی پرخوری و ریزه‌خواری را بگیرید. این برنامه‌ها به شما یادآوری می‌کنند که چه موقع باید روزه را شکسته و غذای روزانه خود را میل کنید.

کاهش وزن با کمک آیفون

همچنین بخوانید: رژیم یویو چیست؟

کاهش وزن با پیاده‌روی

پیاده‌روی نیز یکی از سالم‌ترین روش‌های کاهش وزن با کمک آیفون است، چون این دستگاه می‌تواند تعداد قدم‌ها را بشمارد و شما را به پیمودن مسافت حداقل ترغیب کند. پیاده‌روی تأثیر بسزایی در سلامتی و تناسب‌اندام دارد.

پیگیری قدم‌ها به شما انگیزه می‌دهد تصمیمات بهتری را برای بهبود سلامت خود بگیرید، مثل استفاده از پله‌ها به جای آسانسور. شتاب سنج تعبیه‌شده در دستگاه، وظیفه سنجش تعداد قدم‌ها را بر عهده دارد.

برای سنجش دقیق‌تر، بهتر است به اپلیکیشن Health مراجعه کرده و در بخش Body Measurements اطلاعات مختلف مخصوصا قد خود را وارد کنید. تعداد گام‌های روزانه در بخش Activity قابل مشاهده است.

کاهش وزن با کمک آیفون

کاهش وزن با انجام فعالیت‌های ورزشی

روش دیگری برای کاهش وزن با کمک آیفون وجود دارد و آن استفاده از سرویس Fitness+ است که برنامه تمرینات بدنی را به کاربر ارائه می‌دهد. البته این سرویس هم پولی است، و هم به داشتن اپل واچ بستگی دارد. پس بهتر است به سراغ اپلیکیشن های مشابه مثل Nike Training Club بروید.

در واقع اپلیکیشن های متعددی وجود دارند که می‌توانند در انجام حرکات ورزشی در خانه یا باشگاه به شما کمک کرده و برنامه‌های متنوعی را در اختیارتان قرار دهند. مگر به غیر از ورزش و فعالیت بدنی، راه بهتری برای لاغری و کاهش وزن سراغ دارید؟

کاهش وزن با کمک آیفون

پیگیری کاهش وزن با استفاده از اپلیکیشن Health

استفاده از اپلیکیشن Health مرسوم‌ترین روش کاهش وزن با کمک آیفون است. با کاربرد این برنامه می‌توانید پیشرفت خود در پروسه کاهش وزن را به صورت نمایشی پیگیری کنید و در صورت نیاز، رویه خود را تغییر دهید.

اپلیکیشن Health اطلاعاتی نظیر وزن، اندازه دور کمر و غیره را از کاربر می‌گیرد. با به‌روزرسانی هفتگی (یا دوهفتگی) این اطلاعات می‌توانید عملکرد و پیشرفت خود در لاغری و تناسب‌اندام را مشاهده کرده و انگیزه قوی‌تری برای ادامه راه پیدا کنید.

ارسال نظر