سامانه نوبت واکسن برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی باز شد

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از باز شدن سامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ۳۰ سال به بالا خبر داد.

سامانه نوبت واکسن برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی باز شد

بر این اساس از هم‌اکنون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که متولد سال ۱۳۷۰ یا قبل از آن هستند و کد ملی آن‌ها قبلاً به وزارت بهداشت ارسال شده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir زمان و محل دریافت واکسن خود را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: کدام خدمات و سرویس‌ها نیاز به ارائه کارت واکسن کرونا دارند؟

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، دریافت نوبت قبل از مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون الزامی است و از تمام مردم خواسته می‌شود بدون دریافت نوبت از مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری کنند.

سعید نمکی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجم مرداد ماه در نامه‌ای به علیرضا رییسی معاون بهداشت این وزارتخانه، خواستار واکسیناسیون 5 گروه جدید و هدف شامل رانندگان، زندانیان، معلمان، خبرنگاران و دیابتی‌ها شده بود.

رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز ۱۰ شهریور ماه از برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون مشاغل جدید خبر داده و گفته بود: «واکسیناسیون مشاغلی مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی، هتل‌داران و نانوایی‌ها مهر ماه انجام می‌شود.»

شاید خواندن این مطلب هم برایتان جالب باشد: چطور کارت دیجیتال واکسن کرونا بگیریم؟ | آموزش ثبت‌نام و دریافت کارت

گفتنی است تاکنون ۲۲ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۱۸۰ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۱ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۸۹۶ نفر نیز دوز دوم این واکسن را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۳۳ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۷۶ دوز رسیده است.

ارسال نظر