جگوار لندرور بیش از ۱۶۰ اتومبیل برای کمک به درمان کرونا اهدا کرد

رسانه کلیک - شرکت جگوار لندرور بیش از ۱۶۰ اتومبیل را در سراسر جهان برای حمایت از سازمان‌های درگیر مبارزه با ویروس کرونا اهدا کرد. از این تعداد، حدود ۶۰ اتومبیل در اختیار صلیب سرخ انگلیس قرار خواهند گرفت که ۲۷ عدد آن از ویژه عملیات است.

جگوار لندرور بیش از ۱۶۰ اتومبیل برای کمک به درمان کرونا اهدا کرد

این وسایل نقلیه داروها و مواد غذایی را به دست افراد آسیب پذیر در برابر ویروس کرونا که به دلیل قرنطینه از خانه خارج نشده و نیازمند حمایت‌های بیشتری هستند، خواهد رساند. همچنین نمایندگی‌های جگوار لندرور در اسپانیا، فرانسه، آفریقای جنوبی و استرالیا ماشین های خود را در اختیار سازمان‌های صلیب سرخ قرار داده‌اند.

البته این کار تولید و تحویل اتومبیل‌های ویژه عملیات را با تاخیر در اختیار دیگر مشتریان قرار خواهد داد.

شرکت جگوار لندرور می‌گوید که همکاری نزدیکی با دولت انگلیس دارد و از امکانات خود برای مبارزه با ویروس کرونا استفاده خواهد کرد. به عنوانم مثال، این شرکت در حال اهدای تجهیزات محافظتی به سازمان بهداشتی انگلیس از جمله عینک ایمنی بسته بندی شده به بیمارستان‌های مختلف است.

جگوار لندرور آقای Finbar McFall ، مدیر تجربه مشتری جگوار لندرور گفت: «این شرکت از همکاری قدیمی خود با صلیب سرخ برای کمک به مردم و جوامع در طول بیماری همه گیر استفاده کرده است.»

او ادامه داد: «امنیت و ایمنی کارمندان، مشتریان و خانواده های آنها در اولویت ما قرار دارد.»

در همین خصوص، سیمون لوئیس، سخنگوی صلیب سرخ انگلیس گفت: «وسایل نقلیه‌ای توسط جگوار لندرور به این سازمان اهدا شده است تا از افراد آسیب‌پذیر در مقابل کرونا حمایت کرده باشد.»

او گفت: «این وضعیت اضطراری بهداشتی در جهان بی‌سابقه است و همه ما را ملزم می‌کند که در کنار هم به مبارزه با آن برویم.»

جگوار لندرور در همکاری با صلیب سرخ انگلیس در راه مبارزه با ویروس کرونا، بسته‌های غذایی و داروهای لازم را به دست افراد در خانه مانده به دلیل این بیماری می‌رساند.

ارسال نظر